Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. november 2020

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Velkommen til TARA - og vår verden

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2020 kl. 23:47

Til: kundeservice@bonnier.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, cecilie@mediafy.com, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>, bonnierpublications@bonnier.dk, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no

Hei,


som jeg forleden har skrevet om, til et par av dine kolleger, (Albin Mårtensson og Moa Larsson).


Så er det en Bonnier/Mediafy-direktør ved navn Josefin Reinhardt, som ser på dette.


Så hvis dere heller lar henne svare på dette.


Istedet for at jeg blir sendt rundt, som en kasteball, mellom Bonnier sine 9000 ansatte, (er det vel).


Jeg ønsker å vite navnet, på de trollene, som bestiller dritt, (på nettet), i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Som jeg skrev til han Albin Mårtensson, tidligere i dag.


Så synes jeg, at det blir over-kameratslig og klamt/russisk, når dere bruker mitt fornavn, i hilsenen.


Jeg bodde mange år i England, og der kalte de meg Mr. Ribsskog, (for å si det sånn).


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!



tor. 8. okt. 2020 kl. 08:12 skrev <kundeservice@bonnier.no>:

Hei Erik,


Takk for din henvendelse.


Angående ditt abonnement på Tara.


Herved bekrefter vi at du ikke har noe igjen å betale for på abonnementnummer: 5052018420.


Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.


Med vennlig hilsen


Edward Johansson 

Kundebehandler



From: eribsskog@gmail.com

Sent: Wed Oct 07 2020 19:04:18 GMT+0200 (Central European Summer Time)

To: juridisk@datatilsynet.no

Subject: Klage/Fwd: Velkommen til TARA - og vår verden

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 


---------- Forwarded message ---------

Fra: Abonnement Tara <abonnement-no@mail.bonnierpublications.com>

Date: tir. 15. sep. 2020 kl. 01:24

Subject: Velkommen til TARA - og vår verden

To: Erika Prrrrrromppp Ribsskog <e.ribs.skog@gmail.com>



15-09-2020 

Se e-posten i nettleseren


Velkommen til TARA

Velkommen til vår verden, hvor 40+ er noe spesielt, inspirasjonen flyter og artiklene berører deg!


Vi gir innsikt og fordypning - vi hyller livet og mulighetene. Vi deler historier om erfarne, tøffe, modne kvinner som har et liv i ryggsekken og et liv foran seg.


Mye mer enn et magasin

For å hjelpe deg med å få mest mulig ut av abonnementet, sender vi deg litt nærmere informasjon om hvilke fordeler du har, i tiden som kommer. 

 


 

 

  INSPIRASJON TIL VOKSNE KVINNER  

 

Velkommen til vår verden

"Alderen vår er en ressurs. Vi har erfaring, vi har kunnskap, og vi vet hva vi vil - og hva vi ikke vil! Det avspeiler magasinet."


Torunn Pettersen, sjefredaktør

Les den digitale utgaven NÅ

 


 

 

 

 

 

 

 

Ditt abonnementsnummer: 5052018420

 

Erika Prrrrrromppp Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua


Din bestilling:

12 utg. av Tara + Nordic smoothie-blender for kun kr 499,00 + kr 79,00 i porto og ekspedisjon + kr 15,00 i fakturagebyr. I alt kr 593,00

Etter tilbudet fortsetter du i løpende abonnement, som du til enhver tid kan si opp frem til utløpet av den aktuelle betalingsperioden.

Etter tilbudsperioden betaler du abonnement for 3 utgaver om gangen, totalt kr 258,00.


Betalingsmetode: Girokort

Du mottar en innbetalingsgiro sammen med ditt første nr.




Du mottar det første magasinet 01-10-2020



Når du er abonnent, får du magasinet portofritt i postkassen før det er til salgs i butikkene.


Har vi de rette opplysningene dine?

Sjekk opplysningene dine her

 

Ønsker du ikke å høre mer fra oss?

Vi vil sende deg markedsføring om produkter og tjenester som er beslektet med de du har kjøpt av Bonnier Publications International AS, blant annet fra fordelsbutikken Moreshop, via elektronisk post (som e-post, SMS, og push-varsler). Klikk her hvis du ikke ønsker dette.

Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - les mer her.


Bonnier Publications International AS

Tel 23 06 87 00

Kundeservice

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter