Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. desember 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Earn your free digital certificate with a sponsored course

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. desember 2020 kl. 23:52

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: newsletter@futurelearn.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Lily at FutureLearn <newsletter@futurelearn.com>

Date: ons. 18. nov. 2020 kl. 12:36

Subject: Earn your free digital certificate with a sponsored course

To: <eribsskog@gmail.com>



FutureLearn logo


Hello Erik Monica,

Ready to take on another course? Now you can join sponsored courses and earn a digital certificate, for free.


Sponsored by our partners, these courses give you access to certificates so you can showcase your skills to employers, at no cost to you. Plus, you'll have access to all learning materials for as long as the course exists on FutureLearn.


From learning to code, to boosting your digital marketing skills, there’s a selection of courses to choose from.



Explore more


UNIVERSITY OF LEEDS & INSTITUTE OF CODING


Learn to Code for the Web

4.8 out of 5 stars

4.8 (229 reviews)



Join now


ACCENTURE


Digital Skills: Digital Marketing

4.7 out of 5 stars

4.7 (771 reviews)



Join now


FUTURELEARN


How To Teach Online: Providing Continuity for Students

4.8 out of 5 stars

4.8 (646 reviews)


Join now


UNIVERSITY OF READING, HENLEY BUSINESS SCHOOL & THE READING REAL ESTATE FOUNDATION


Pathways to Property: Starting Your Career in Real Estate

4.6 out of 5 stars

4.6 (45 reviews)

Join now


LANCASTER UNIVERSITY & INSTITUTE OF CODING


Introduction to Virtual, Augmented and Mixed Reality

4.8 out of 5 stars

4.8 (27 reviews)



Join now


UAL CREATIVE COMPUTING INSTITUTE & INSTITUTE OF CODING


Introduction to Creative AI

4.6 out of 5 stars

4.6 (91 reviews)




Join now

View more courses

FacebookTwitterInstagramLinkedInYoutube

Need support? Try our FAQs


VAT number: GB 650 7489 18

FutureLearn is a registered company in England and Wales - 8324083

1-11 Hawley Crescent, Camden Town, London, NW1 8NP, United Kingdom


You received this email because you are subscribed to FutureLearn announcements. You can unsubscribe from these emails or update your subscription preferences.

View our terms and conditions.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter