Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. desember 2020

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Mageplager? Lectinect Mage er blitt enda bedre. Prøv gratis*

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. desember 2020 kl. 22:12

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Lectinect Kundeservice <no-reply@lectinect.no>

Date: ons. 18. nov. 2020 kl. 08:31

Subject: Mageplager? Lectinect Mage er blitt enda bedre. Prøv gratis*

To: Erik L <eribss.kog@gmail.com>



Se denne eposten i nettleseren



Lectinect Mage er blitt enda bedre!

Kari Tjønn Skogen startet med Lectinect Mage i 2018, og er en av våre mange fornøyde kunder. Hun fikk forhåndsteste den nye og forbedrede versjonen av Lectinect Mage. Her er hennes erfaring:


– I juni 2020 fikk jeg spørsmål om jeg ville teste en ny versjon av Lectinect Mage, med kalsium i tillegg til hyllebær. Jeg syntes det var verdt forsøket, og ble med på testen.


– De nye tablettene hjelper magen min enda raskere.


Les mer om Karis erfaring med NYE Lectinect Mage.


Les mer


Prøv NYE Lectinect Mage gratis*

Lectinect Mage er oppgradert ved å tilsette kalsium, som bidrar til at fordøyelsesenzymer fungerer normalt. Produktet gir deg fortsatt like mye hyllebær og lektiner som før.


Bestill i dag, så får du 1 måneds forbruk av NYE Lectinect Mage gratis*.


Prøv nå





Lectinect AS Kundeservice - Postboks 400 - 4894 Grimstad

epost: kundeservice@lectinect.no telefon: 37 40 16 90


Klikk her for å oppdatere dine personopplysninger på Min Side eller klikk her for avmelding.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter