Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Klage/Fwd: Vi har mottatt din bestilling (ticket id 982296)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. desember 2020 kl. 21:55
Til: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>
Kopi: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, "Kopi: CDON CustomerService" <customerservice@cdon.com>, "kopi: juridisk" <juridisk@datatilsynet.no>, stina.westerstad@babybjorn.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com
Hei,
jeg må skrive det samme som i går.
At jeg sender dette til Nelly Group, (som dere heter nå), og hu styreleder-dama der.
At jeg må sende så mange mailer til dere, hører ikke hjemme noen steder.
(Jeg ønsker å få vite navnet på det trollet, som har bestilt 'dritt', i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at dette skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 16. nov. 2020 kl. 11:45 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Din henvendelse (982296) har blitt oppdatert.
Cathrine CDON (CDON)
16. nov. 2020, 11:44 CET
Hei
Vi har flere ganger gitt informasjon hva vi kan gjøre, Vi kan gi informasjon til politiet ideres utredning så lenge du har anmeldt saken. vi har sperret kontoene med fin informasjon, Alle ordrene er lagt med din informasjon, navn, adresse, osv. Vi kan ikke på noe magisk vis se hvem som står bak disse ordrene.
Som sagt, Anmeld saken og politiet hjelper deg videre
Ha en fortsatt fin dag
Med vennlig hilsen
Cathrine
Med vennlig hilsen
Cathrine
When a great deal means a great deal!
Erik Løvenbalk Ribsskog
13. nov. 2020, 15:03 CET
Hei,
som jeg skrev til din kollega Cathrine, hos CDON, i går.
Så ønsker jeg at en hos Qliro Group svarer om dette.
For jeg er lei av å bli sendt rundt, som en kasteball, mellom alle de ansatte hos CDON og Qliro (Pay).
(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 12. okt. 2020 kl. 10:10 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:
Hei Erik,
Takk for at du kontakter oss på Qliro!
Jeg kan ikke finne deg i systemet ved søk på din mailadresse.
På grunn av taushetsplikt, får vi kun gi ut informasjon til den mailadressen som ble registrert ved kjøp. Send oss derfor en ny mail fra korrekt mailadresse så hjelper vi deg!
Dersom du ikke har tilgang til den mailadressen, kan du alltid ringe oss på 800 25 055.
Våre åpningstider er mandag til fredag, 08:00 - 18:00.
Jeg ser frem til å høre fra deg og ønsker deg en fin dag!
Med vennlig hilsen,
Jennifer
Qliro
QLIRO
Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?
Bra, jeg er fornøyd
Dårlig, jeg er ikke fornøyd
[5LK3MR-8P3P]
CDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702
Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Sweden
www.cdon.comCDON Logo
Når CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.