Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. februar 2021

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[Displate] Pending request: Klage/Fwd: Find Posters That Tell Your Story
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2021 kl. 09:59
Til: support@displate.com
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hi,

like I've exlained to you earlier.

I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.

And I want to know which better routines, that you're going to start with, to prevent this from happening again.

Erik Ribsskog


man. 14. des. 2020 kl. 18:04 skrev <support@displate.com>:
##- Please type your reply above this line -##
Dear Erik Ribsskog,

We're contacting you in regard to the inquiry associated with your recent customer support ticket (#346206)

As we have not heard back from you for 30 days since last response, this ticket will be closed and marked as solved.

If at any time you would like to reopen your inquiry, simply reply to this email to follow up with any additional questions or concerns.

Displate Client Experience Team (Displate)

Nov 14, 2020, 17:01 GMT+1

Hello Eric,

Thank you for contacting us. 

Please let us respond in English as we don't speak Norwegian. 

We're sincerely sorry but we don't fully understand your inquiry. Could you please explain it a bit further?

Do you mean that you don't want to receive any emails from Displate?

Looking forward to your answer. 

Have a great weekend!
Best regards,

Kaja Latos
Junior Client Service Agent

icon

www.displate.com

Erik Ribsskog

Nov 13, 2020, 16:19 GMT+1

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Displate <noreply@displate.com>
Date: man. 12. okt. 2020 kl. 17:04
Subject: Find Posters That Tell Your Story
To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Erika Say goodbye to paper posters and welcome our 21st century wall art canvas. Let’s get you that perfect roommate ‌

Find Displates that tell your story

Erika here’s a 15% sitewide discount for your next order.
Claim it fast, offer ends soon
COPY CODE: WELCOME15
Activate Code
See the magic of Displates


...and our Bestsellers

Best Sellers
CONNECT WITH US





Copyright © 2020 DISPLATE.COM
GWD CONCEPT Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 123a, 02-017 Warsaw, Poland

If you are not interested in receiving the emails from us, unsubscribe instantly


This email is a service from Displate. Delivered by Zendesk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter