Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. februar 2021

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Din ordre er på vei
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. februar 2021 kl. 18:12
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@maxulin.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Kundeservice Maxulin <kundeservice@maxulin.no>
Date: tir. 16. feb. 2021 kl. 07:57
Subject: Din ordre er på vei
To: Erik Sædslurper Ribsskog <eribsskog+slurp@gmail.com>


Maxulin - Logo
Maxulin
Hei Erik Sædslurper.
Din Maxulinpakke er nå på vei til deg! Sjekk postkassen din om 2-5 dager.

Vi ønsker deg en god start og anbefaler at du tar Maxulin regelmessig for å oppnå best mulig effekt.

Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du lurer på noe.

/Maxulin Teamet

Ordredetaljer:
1 x Maxulin 149.50
Porto: 49.00
Total: 198.50

 
Fluid images
Fluid images
 
Leveringsadresse:
Erik Sædslurper Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

e-post:
eribsskog+slurp@gmail.com

Lurer du på noe kan du gjerne kontakte vår kundeservice:
Norvital AS (foretaksnr: 988 393 517)
Ring oss: +47 98 70 14 02 (08:00 - 16:30)
Send oss en mail: kundeservice@maxulin.no
Besøk oss: Enebakkveien 117, 0680 Oslo

 
Følg oss:
 
Maxulin - Logo

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter