Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. juni 2021

Mer fra Bærum

På fredag, så fikk jeg en talebeskjed, fra ei Marita, hos Bærum Vaksinesenter.

Og hu sa, at jeg skulle ringe tilbake, for å svare angående, om jeg ville ha Corona-vaksine.

Men da jeg ringte, så var det ingen som svarte.

(De tok kvelden klokka 16.

Kunne det virke som).

Og jeg sendte da en mail, til Bærum Vaksinesenter.

Og den fikk jeg svar på, for noen minutter siden, (fra ei Julie).

Men hun gir meg ikke noe time.

Hu ber meg vente, på en ny telefon, (og det står ikke når de skal ringe).

Og jeg blir utsatt for telefonterror, osv.

Så jeg liker ikke å ha mobilen på.

Så jeg prøver da å ringe Bærum Vaksinesenter.

Og en Karsten, (som ikke hørte så opplagt ut), svarte.

Og han ba om mitt personnummer.

Og da sa han bare noe åndssvakt, (må jeg si).

Det stod bare en kommentar der, om at de hadde ringt.

Så de kom til å ringe på nytt.

Men hu Marita, (i talebeskjeden fra fredag), at jeg skulle ringe tilbake, for å få time.

Så de surrer jo til den store gullmedaljen.

(Må jeg si).

For når jeg da kontakter de, (både per mail og per mobil), for å få time.

Så klarer de ikke å gi meg noe time.

Men de sier bare at jeg kommer til å få en telefon, (som den på fredag), en dag.

(Noe sånt).

Så det er jo som en flokk med idioter, som jobber med dette.

(Kan det virke som).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Talebeskjed
Vaksine <vaksine@baerum.kommune.no> 21. juni 2021 kl. 08:58
Til: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Hei,

Det var nok en telefon for å tilby deg vaksine. Du vil bli ringt opp igjen fortløpende for å bli tildelt time.

 

MVH

Julie

Koordineringsteamet

Folkehelsekontroet i Sandvika

Bærum kommune

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: fredag 18. juni 2021 20:14
Til: Vaksine <vaksine@baerum.kommune.no>
Emne: Talebeskjed

 

Hei,

jeg fikk en talebeskjed fra dere i dag, (fra ei som het Marita, eller noe lignende).

Og så prøvde jeg å ringe nå, men da var det ikke noen som svarte.

Jeg takker ja til vaksine, (hvis det ikke er den det har vært om i nyhetene).

Men de sa ikke noe time-tidspunkt, så det må dere i såfall opplyse om.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter