Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
CS0210174 - Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. juni 2021 kl. 06:20
Til: Homenet Support <support@homenet.no>
Kopi: post.no@arvato.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, rongre@globalconnect.no, information@globalconnect.no, ingsei@globalconnect.dk, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, noss@deloitte.no, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, homenet.no@arvato.com
Hei,
jeg synes at dere har en tafatt holdning, når dere sier at identitetstyveri ikke er mulig å gjøre med.
Det høres ut som ansvarsfraskrivelse, (fra dere), må jeg si.
Så det må jeg klage på.
Jeg ønsker å heller få svar, fra noen innen høyere ledelse, om dette.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å vite hvordan dere planlegger å forbedre dere for å hindre at noe lignende skjer igjen.
Jeg lurer også på hvordan han gubben deres, (ansatt av deres samarbeidsparten Oneco), kunne få seg til, å dukke opp på døra mi, når han ikke hadde noe avtale, og jeg hadde også informert Home_net om, at dette var noe som jeg ikke hadde bestilt, flere dager/uker, før han gubben dukka opp.
Så dette ble som forstyrring av privatlivets fred, må jeg si, fra dere.
Så det må jeg klage på.
Det virker ikke som at dere tar dette noe særlig på alvor, når jeg bare får svar, fra noen på et lavt nivå, i deres organisasjon.
Må jeg si.
Her har dere lite respekt for folk, kan det virke som.
Det virker nesten som at dere er drevet av noen nazi-er, eller noe lignende).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tor. 18. mar. 2021 kl. 09:41 skrev HomeNet support <support@homenet.no>:
--Do not write your answer under this line--
Hei Erik,
Det er svært beklagelig at du har hatt denne opplevelsen hos oss.
Jeg har nå tatt en grundig gjennomgang av saken din og ser at abonnementet er bestilt på nett gjennom vår nettside.
Når det kommer til identitetstyveri er dette noe som er umulig for oss å fange opp i slike tilfeller.
Vi har heller ingen muligheter til å hjelpe deg med hvem som har gjort dette.
Her må du kontakte politiet for videre hjelp.
Siden vi ser det er en del som skurrer når det kommer til infomrasjonen oppgitt i bestillingen har vi besluttet å fristille deg fra kontrakten uten videre saksgang.
(Vanligvis hadde vi krevd kopi av politi-anmeldelse i slike saker).
Kravet for annulleringsgebyr frafaller dermed.
Faktura 5800667 er nå kreditert i sin helhet.
Viser til politiet for videre dialog.
Ønsker deg en fortsatt fin dag!
Vennlig hilsen
Maren M
Kundebehandler - Faktura
Home_Net | 389 90 100
On March 16, 2021 7:57:50 PM PDT, '622a9695db856c140ce0a81d0b9619ee' wrote:
Hei,
jeg viser til Deres brev/inkassovarsel fra 7. mars.
(Se vedlegg).
Jeg skjønner at dere har fått riper i brilleglassene under Corona-en og at dere ikke har fått kjøpt nye briller på SpecSavers.
For dette har jeg sendt om mange ganger tidligere.
Det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.
Og jeg har fått gubber fra dere på døra, (og hver gang jeg går i butikken, så kjører det forbi en OneCo-bil).
Og jeg har aldri bestilt noe fra dere.
(Jeg ble terrorisert av Virgin Broadband, sist jeg skulle ha ADSL.
Og det var i Walton i England, i 2013.
De kom på døra mi 3-4 ganger, iløpet av en uke, og de ba til Mekka der, osv.).
Så jeg satser istedet på mobilt bredbånd, istedet for sånne ekle skit-gubbe-greier.
Så dette må jeg klage på.
Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å vite, hvordan dere skal forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, mot meg eller andre folk.
Jeg har også en arbeidssak mot Bertelsmann Arvato's Microsoft Scandinavian Product Activation, i Liverpool, (hvor jeg jobbet fra høsten 2005 til høsten 2006).
Så at Arvato sender meg tulle-regninger det er som forfølgelse og det som verre er, mener jeg.
Hvor den helvetes erstatningen for denne arbeidssaken?
Helvetes tyskerpakk.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tir. 16. feb. 2021 kl. 19:50
Subject: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
To: <post.no@arvato.com>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, <rongre@globalconnect.no>, <information@globalconnect.no>, <ingsei@globalconnect.dk>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, <noss@deloitte.no>, <postmottak@sd.dep.no>, <salg@bitpro.no>, <info@kistefos.no>, <Christen.Sveaas@kistefos.no>, <js@kistefos-tre.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <firmapost@nkom.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
Hei,
jeg viser til Deres brev/faktura fra 5. februar, (se vedlegg).
Dette har jeg sendt om til dere, (det vil si Home Net/Global Connect), mange ganger.
(Se mail-historie).
Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.
Så det er nok det som har skjedd her også.
Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Jeg har også en arbeidssak, mot Bertelsmann Arvato's Microsoft Scandinavian Product Activation, (hvor jeg jobbet i 2005 og 2006), i Liverpool.
Så det er dere som skylder meg penger, (må jeg si).
Så da blir det litt rart å få tulle-regninger fra Arvato.
Dere tar kaka.
Dette må jeg klage på.
Skjerpings!
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 30. des. 2020 kl. 10:39
Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
To: <firmapost@nkom.no>
Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, <rongre@globalconnect.no>, <information@globalconnect.no>, <ingsei@globalconnect.dk>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, <helpdesk@bitpro.no>, <noss@deloitte.no>, <postmottak@sd.dep.no>, <salg@bitpro.no>, <info@kistefos.no>, <Christen.Sveaas@kistefos.no>, <js@kistefos-tre.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
nå var det en gubbe, (med hvitt hår, kledd i svart), på døra mi.
Han lurte på om jeg hadde bestilt intenett.
Og jeg hadde masse rynke-krem i panna, (sånn som min Pia lærte meg å bruke rynke-krem på 90-tallet).
Og jeg gikk i bar overkropp, (for jeg er ikke så glad i helsetrøye, for å si det sånn, (og jeg har hatt en Romerike-kamerat ved navn Glenn Hesler, og hans foreldre pleide visst å sitte nakne i stua, fortalte han, på 90-tallet)).
Så dette var en veldig pinlig opplevelse, må jeg si.
(Jeg er vant til at folk som skal besøke meg har avtaler, for å si det sånn.
Ihvertfall på 90/00-tallet da jeg fortsatt fikk/tok imot besøk).
Og jeg forklarte at det er noen tullebukker/jævler som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet.
Og gubben ville ikke gå.
Det stod One på skjorta hans, (så det ut som).
Men det var Oneco, forklarte gubben.
(Han babla også noe om at det stod 4-5 mobilnummer et sted.
Jeg vet ikke hvor han mente.
Men jeg har en 'ringe-mobil', en smart-telefon (som jeg bruker som kamera og mp3-spiller) og også mobilt bredbånd, (etter at One kødda mye med meg i England, i 2013 deromkring, da jeg skulle ha ADSL).
Og folk bestiller også dritt i mitt navn.
Og telefirmaene har så registrert masse 'tulle-telefonnummer' på meg, på Gule sider, osv.).
Og han gubben babla også noe om Globalconnect.
Og jeg søkte så litt på nettet, og det kan muligens være Homenet, (fant jeg ut).
Disse har jeg kontakt om dette, (at jeg blir utsatt for identitetstyveri).
Men disse tullebukkene bestiller så mange abonnement i mitt navn, at jeg har ikke alt tullet i huet.
(Det er også Nextgentel og Telio-abbonement som blir bestilt i mitt navn, for tida.
Men jeg har kontaktet Christer Sveaas med fler om dette, og har ikke fått noen fra dem på døra, selv om det nok var nære på, for Nextgenttel hadde ikke mail-adresse på nettstedet sitt, så jeg måte søke fælt på nettet, for å finne e-post-adressen til Sveaas/Kistefos, (som eier Nextgentel), osv.).
Så dette er veldig dårlig folkeskikk, og som at Homenet ikke respekterer mitt privatliv, må jeg si.
Så dette må jeg klage på.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: lør. 12. des. 2020 kl. 05:53
Subject: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Cc: Homenet Support <support@homenet.no>, <rongre@globalconnect.no>, <information@globalconnect.no>, <ingsei@globalconnect.dk>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: <support@homenet.no>
Date: fre. 11. des. 2020 kl. 07:10
Subject: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
To: <eribsskog+miniPenis@gmail.com>
Ordrebekreftelse
Takk for din bestilling av Home_WiFi_premium (4930). Har du allerede et aktivt bredbånd fra oss er pakken med Home_WiFi klar for henting i løpet av 3 - 7 arbeidsdager. Du vil motta en SMS med sporingsinformasjon. Har du ennå ikke aktivt bredbånd fra oss, vil utstyret bli levert når oppkobling nærmer seg.
Kom i gang med enkle steg, brukerveiledning finner du her.
Kundedetaljer: Erik Løvenbalk Ribsskog, (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
E-post: eribsskog+miniPenis@gmail.com
Mobil: 45884952
Kundenummer: 275403
Abonnement: Home_WiFi_premium (4930)
Etablering: 990,-
Månedpris: 49,-
Avtaleperiode: 12m
Skjema for angrerett finner du her.
Kontakt oss | Homenet.no
Ref:MSGGC0834435_wFN6dek2CyyuK6ZMhb