Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. juni 2021

Mer fra 'idiotene' på Bærum Vaksinesenter

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Tildelt time for vaksinering
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. juni 2021 kl. 16:27
Til: vaksine@baerum.kommune.no
Hei,

nå har jeg snakka med en Jens hos dere, på mobil, for et par timer siden, (før jeg leste denne mailen).

(For jeg fikk en talebeskjed fra dere, om å ringe dere).

Og vi avtalte at jeg skulle få vaksine på onsdag.

Så jeg forholder meg til det.

Erik Ribsskog


man. 21. jun. 2021 kl. 12:55 skrev Vaksine <vaksine@baerum.kommune.no>:
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.

Du er tildelt time for vaksinering tirsdag 22. juni kl. 08:20.

Vennligst møt opp senest 5 minutter før oppsatt tidspunkt.
Bærum vaksinesenter ligger i Bærum idrettspark, Hauger skolevei 36, Rud.

Mvh
Bærum kommune

PS.

Han Jens sa først, at jeg kunne få time, om tre kvarter, (fra da jeg ringte, litt etter klokka 14).

Men det ble litt kort tid, (syntes jeg).

For jeg måtte jo da først ha gått til t-banen, og så vente på t-banen, og så tar t-banen litt tid, og så måtte jeg gått fra t-banen til vaksinesenteret.

(En vei jeg ikke har gått før.

For å si det sånn).

Så det kunne ha tatt lenger tid.

Og jeg liker ikke å gå ut døra, uten å barbere meg, pusse tenna, og dusje.

(Noe som tar litt tid, siden at jeg har litt dårlig varmtvannsbereder her.

Så jeg kan ikke gjøre dette, rett etter hverandre.

Som på Kiel-ferja, (for eksempel).

For å si det sånn).

Og da spurte jeg, om han heller hadde en time, cirka klokka 16.

Men det hadde han ikke.

Og heller ikke noe i morgen, (sa han).

Kun på onsdag.

Og så avtalte vi time, på onsdag.

Og så leser jeg mailen overfor nå, om at jeg egentlig hadde fått time, på tirsdag.

Men det klarte hverken hu Marita, (med talebeskjeden), eller han Jens, å informere meg om.

(Mailen kom cirka samtidig med talebeskjeden.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter