Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. juni 2021

Og enda mer fra Bærum

Nå sjekka jeg mobilen min.

Og jeg hadde fått en ny talebeskjed.

Og det var igjen hu Marita, fra Bærum Vaksinesenter.

Hu ville at jeg skulle ringe tilbake, på et bestemt nummer, (67504080).

Og så prøvde jeg å ringe det nummeret.

Men da kom jeg bare til en telefonsvarer.

Så jeg ringte nummeret til Bærum Vaksinesenter, (67504050 og '4').

Og da fikk jeg snakke med en Håkon.

Og han kunne ikke hjelpe meg.

Han fortalte, (etter å ha spurt om fødselsdatoen min), at hvis jeg prøvde å ringe telefonsvareren, så ville de skjønne, at jeg var interessert i en time.

Og jeg burde legge igjen en beskjed, på svareren.

For da ville de skjønne dette enda mer.

(Noe sånt).

Så det er jo bare tull og tøys.

Hvis jeg legger igjen en beskjed på telefonsvareren.

Så vil de legge igjen en beskjed på min telefonsvarer.

Hm.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å legge igjen en beskjed, på telefonsvareren, på 67504080.

Men da fikk jeg bare et robot-stemme-svar, (en dame-stemme), som sa: 'Beklager denne er ikke tilgjengelig for øyeblikket'.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Han Håkon lurte forresten på, når i dag, som hu Marita, hadde ringt.

Og da må man drive og 'bla', på Nokia-mobilen.

Og jeg hadde jo skrivi skildring-bloggpost, fra handleturene, på slutten av forrige uke.

Og den bloggposten tok det X antall timer, å skrive.

Og jeg hadde ikke lyden på, på mobilen.

Så akkurat når i dag, som hu Marita ringte.

Det kunne jo ha vært når som helst, mellom klokka 9/10 og 14, (for å si det sånn).

(Det var klokka 13 cirka.

Sjekka jeg, etter at jeg la på).

Så at de ikke var fornøyde, med å få vite, at hu Marita hadde ringt, i dag.

(Men at de istedet begynte å pirke, og skulle vite nøyaktig klokkeslett og sekund, liksom).

Det var litt rart, (syntes jeg).

Jeg ringte jo fra mobilen.

Så og sjekke tekstmeldingen, mens jeg ringte.

Det vet jeg ikke om hvordan hadde gått.

Det er mulig at det lar seg gjøre.

Men det er vel mest for mobil-friker, (og lignende).

(Hvis jeg skulle tippe).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter