Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 1. april 2022

Jeg sendte en e-post til Arbeids og Inkluderingsdepartementet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Oppdatering/Fwd: Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2022 kl. 19:16
Til: postmottak@aid.dep.no
Kopi: postmottak@sivilombudet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post@baerum.kommune.no, nav.baerum@nav.no
Hei,

sender også med sjølve vedtaket, sånn at dere ikke skal tro, at dette er en aprilsnarr.

Som jeg vel har klagd på tidligere, så har Nav innvilget meg støtte til lege og medisiner, selv om jeg ikke har søkt om støtte til dette.

Så dette er at de mobber meg, og prøver å stigmatisere/sykeliggjøre meg, (kan det virke som).

Hvis ikke de hadde skrevet det tullet, (må man vel kalle det), om støtte til lege/medisiner, så hadde jeg kanskje lest brevet mer nøye, og fått med meg dette ranet, (eller hva man skal kalle det), tidligere.

På forhånd takk for hjelp med Nav.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: fre. 1. apr. 2022 kl. 16:38
Subject: Klage
To: <postmottak@aid.dep.no>
Cc: <postmottak@sivilombudet.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>


Hei,

jeg ventet på å få noen penger (livsopphold-støtte) fra Nav, inn på kontoen i dag.

Men så kom det ikke noen penger.

Og så så jeg mer på vedtaket, fra Bærum kommune.

(Fra 7. mars).

Og der står det, at supplerende livsopphold starter fra 1. mai.

Men det skal være 1. april.

(Som for husleie osv.).

Så de har snytt meg for en måned.

Og nå har jeg nettopp kjøpt meg ny fryser, osv.

Så jeg har bare noen tomflasker her.

Så det må jeg klage på.

Jeg har også hatt vannlekkasje på badet i dag og i går, og vaskemaskinen har slutta å virke, ser det ut som, (displayet har slutta å lyse).

Så jeg trenger egentlig ekstra støtte, (og ikke mindre støtte).

Så det må jeg klage på.

Kan dere stramme opp kommunen, lurer jeg.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

4 vedlegg
IMG_20220401_0001 paint.jpg
719K
IMG_20220401_0002.jpg
442K
IMG_20220401_0003.jpg
542K
IMG_20220401_0004.jpg
571K

PS.

Her er vedleggene:

IMG_20220401_0001 paint

IMG_20220401_0002

IMG_20220401_0003

IMG_20220401_0004

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter