Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 1. april 2022

Jeg sendte en e-post til Statsforvalteren i Oslo og Viken

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Vannlekkasje
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2022 kl. 13:04
Til: sfovpost@statsforvalteren.no
Kopi: LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, postmottak@sivilombudet.no
Hei,

jeg må klage på kommunen.

For de sa at det skulle ringe en rørlegger, for å avtale.

Men det som skjedde, var at en røslig kar fra kommunen, ved navn Håkon, kom på døra.

(Han sa ikke etternavn).

Og det uten å lage avtale.

Så det er brudd på privatlivets fred, synes jeg, at de kommer på døra uten avtale sånn, (etter å ha sagt noe helt annet).

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 31. mar. 2022 kl. 13:24
Subject: Re: Vannlekkasje
To: Bjørn Høivik Eide <bjorn.eide@baerum.kommune.no>
Cc: <boligbistand@baerum.kommune.no>


Ok, 

den er grei.

Det er jo uansett bare på badet det lekker, så det burde ikke være noe problem.

Mvh.

Erik Ribsskog


tor. 31. mar. 2022 kl. 13:19 skrev Bjørn Høivik Eide <bjorn.eide@baerum.kommune.no>:
Hei!

 

Fint takk, sender inn en bestilling på rørlegger i dag.

De tar kontakt før de kommer for å gjøre avtale, tar ofte noen dager før de ringer.

 

 

Mvh

Bjørn Eide

Bo-oppfølger

Oppfølgingstjenesten

Avd. 3

 

E-mail: beide@baerum.kommune.no

Tlf: 67 50 40 50

Mobil: 414 77 396

Bærum kommune

 

 

 

 

 

 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: torsdag 31. mars 2022 13:01
Til: Bjørn Høivik Eide <bjorn.eide@baerum.kommune.no>
Emne: Fwd: Vannlekkasje

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 31. mar. 2022 kl. 12:58
Subject: Vannlekkasje
To: <beide@baerum.mommune.no>
Cc: <boligbistand@baerum.kommune.no>

 

Hei,

sender bilde av vann-lekkasje som avtalt.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter