Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Automatisk svar fra VVHF PB Postmottak
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2022 kl. 00:50
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: postmottak@vestreviken.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, postmottak@sivilombudet.no
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: VVHF PB Postmottak Vestreviken <postmottak@vestreviken.no>
Date: man. 15. nov. 2021 kl. 21:34
Subject: Automatisk svar fra VVHF PB Postmottak
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dette er en bekreftelse på at vi har fått e-posten din.
Gjelder din henvendelse endring av time på ett av våre behandlingssteder, må du ringe avdelingen direkte.
Ring vårt sentralbord: 03525 eller direktenummeret du finner på avdelingenes nettsider (www.vestreviken.no/avdelinger).
Hvis du sender pasientinformasjon eller annen taushetsbelagt informasjon i e-posten, legger vi det inn i vårt sakarkiv for behandling eller til vårt pasientjournalsystem. Din epost blir ikke besvart (dette av personvernhensyn).
Har du ris eller ros, ønsker du å gi forslag til forbedringer eller å sende en klage, gå inn på vår nettside: www.vestreviken.no/risogros
Med vennlig hilsen
Dokumentsenteret
Vestre Viken HF