Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 17. juli 2022

Jeg sendte en e-post til NVE

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Svar på klager om leverandørbytte. NVEs referanse: 202204495-2
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2022 kl. 21:00
Til: nve@nve.no
Kopi: Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>, postkasse@datatilsynet.no, post@elhub.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, kundeservice@glitreenergi.no, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, elklage@elklage.no, ragnhild.ask.connell@glitreenergi.no, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundeservice@hafslundstrom.no, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, NKOM <firmapost@nkom.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, calmquist@eurojuris.no, trond.skjellerud@elvia.no, kundeservice@fortum.com, adwords-support@google.com
Hei,

dere ignorerer at Norgesenergi nekter å bytte tilbake til Fortum (eller Hafslund som det het før).

(Enda det vel er sånn, at også Norgesenergi er eiet av Fortum.

Sist jeg sjekket).

Og nett-trollene har også registrert en 'ekkel' mail-adresse for meg (som jeg likevel får i min innboks, på grunn av at Gmail/Google har en bug, eller hva man skal kalle det).

Og den mail-adressen har Elvia begynt å bruke og, for de har fått den fra et av strøm-firmaene.

Så dette er bånn i bøtta, på alle måter.

Hvordan nett-trollene kan vite min strøm-målers id, det veit jeg ikke.

Det har jeg ikke brukt så mye tid på å fundere på.

Denne nett-mobbingen har foregått i mange år, fra en tid da personnummer ikke ble sett på som så sensitivt.

Så dette svaret deres synes jeg at var bånn i bøtta, når det gjelder kundeservice.

Jeg vil gjerne heller ha svar fra en overordnet hos dere om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg er fra en plass, som heter/het Strømm forresten (i tidligere Svelvik kommune).

(Hvor jeg er/var en slags gjev gromgutt (på Roksvold).

For å si det sånn.

Jeg er eldste sønn av eldste sønn der.

Som en min grandtante Ingeborg f. Mogan (var det vel) pleide å si).

Så det er mulig at strøm-firmaene synes at dette er morsomt (og tuller med dette).

Hva vet jeg.

PS 2.

Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har byttet strøm-abonnement, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere/'møkka-firmaet' skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Skjerpings!


tir. 15. mar. 2022 kl. 10:40 skrev <nve@nve.no>:
Til Erik Ribsskog
Vedlagt følger dokument 202204495-2 Svar på klager om leverandørbytte fra NVE - Norges vassdrags- og energidirektorat.


PS.

Her er e-brevet fra NVE:

nve ebrev

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter