Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 17. juli 2022

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreft ditt abonnement på LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2022 kl. 22:29
Til: "WordPress.com Support" <help@wordpress.com>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 14. mar. 2022 kl. 11:49 skrev WordPress.com Support <help@wordpress.com>:
Brin B. (Automattic)

Mar 14, 2022, 10:49 UTC

Hi there!

We offer ticket support in English, and a few other languages. I’ll be replying in English, but you can respond to me in your preferred language and I’ll enter your messages into Google Translate – you can use it here too if needed: https://translate.google.com/

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som). (Jeg har ikke kontaktet disse). Vennligst rydd opp!
this is harassment as a result of identity theft, (it seems). (I have not contacted these). Please clean up!

I see that someone might have accidentally entered your email address to following sites on WordPress.com. It is not possible to prevent strangers from providing e-mail addresses that do not belong to them, but the subscriptions will not become active unless you confirm the subscription by clicking the links below.

As a workaround, you may try filtering emails from donotreply@wordpress.com to another folder, so that your email inbox doesn't see these notifications. You can also block email updates from blogs you follow or are signed up to follow by clicking here: https://wordpress.com/me/notifications/subscriptions and then checking "Block all email updates from blogs you’re following on WordPress.com".

Reach out if you have any other questions, and we'd be happy to help! :)

Cheers,
Brin

Happiness Engineer @ Automattic

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter