Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 17. juli 2022

Min tidligere underordnede Ingvill Storø fra Rimi Langhus (hvor jeg blant annet jobba som butikksjef, fra våren 2001 til sommeren 2002) sa en gang til meg, at de hadde hytte i Nevunghavn. Men her står det Stavern. Hm

stavern nevlunghavn

https://www.instagram.com/p/CRW6BcsKpbs/

PS.

Da Ingvill Storø sa til meg, at de hadde hytte i Nevlunghavn.

Så nevnte jeg, at jeg hadde en mormor, som bodde der, og som hadde maleriutstilling hver sommer.

Men da svarte ikke Ingvill noe.

(Sånn som jeg husker det).

Men det er mulig at de handla i Stavern (og ikke var så ofte i Nevlunghavn).

(Noe sånt).

Eller om de handla på Rimi Langhus (eller en annen lokal butikk) før de dro.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Bestemor Ingeborg dramatiserte kanskje litt rundt sine maleriutstillinger (og sa hvert år at det kom til å bli den siste) og dette likte kanskje ikke Ingvill (fra Østlands-Posten 5. juli 2000):

drama

https://www.nb.no/items/ff5bcfcff1b7cfee101c08674bb0111f?page=1&searchText="ingeborg%20ribsskog"

PS 3.

For ordens skyld.

Så var det sånn at min morfar Johannes døde i 1985.

Og ikke i 1980.

(Som det står i artikkelen overfor.

Det står: 'Jeg startet først i 1980, det var etter at min mann døde'

For å si det sånn).

Det er mulig at det er trykkfeil og at det skulle ha stått at min mormor begynte å male i 1990 (og ikke i 1980).

(Noe sånt).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Her er mer om dette (fra Østlands-Posten 1. april 1985):

johannes død i 1985

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter