Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 17. juli 2022

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. juli 2022 kl. 20:36
Til: Fyrklövern Kundeservice <kundeservice@fyrklovern.no>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

jeg har blant annet sendt dere en mail, i september 2020.

Hvor jeg ba dere om å informere meg om, hvem som hadde bestilt varer fra dere, i mitt navn.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 12. jan. 2022 kl. 08:43 skrev Fyrklövern Kundeservice <kundeservice@fyrklovern.no>:
Hei Erik

Du har sendt mail til feil firma. Dette har vi ikke kjennskap til.

Vi ønsker deg et riktig godt nyttår  

Vennlig hilsen
Kundeservice@fyrklovern.no
Fyrklövern AS
Rosenholmveien  25, 1414 Trollåsen
PB 474, 1414 Kolbotn

Tlf 67 20 63 50





Besøk vår hjemmeside www.fyrklovern.no

 


tir. 4. jan. 2022 kl. 16:09 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

ettersom jeg har skjønt, (jeg søkte litt på nettet siden at jeg fikk den aktuelle svindel-regningen), så har dere samme adresse, (Ångbåtsbron 1), som Girl IT/Stabenfelt/Cydonia, i Malmø.

Så det er vel sånn, at dere har samme eier.

Hvis ikke så kan dere kanskje be de om å skjerpe seg, (hvis dere møter dem i heisen/trappeoppgangen, for eksempel).

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 23. sep. 2021 kl. 08:10 skrev Fyrklövern Kundeservice <kundeservice@fyrklovern.no>:
Hei Erik.
Denne mailen har du sendt til feil firma.
Vi er Fyrklövern.


Vi ønsker deg en fin dag videre! 

Vennlig hilsen
Kundeservice@fyrklovern.no
Fyrklövern AS
Rosenholmveien  25, 1414 Trollåsen
PB 474, 1414 Kolbotn

Tlf 67 20 63 50





Besøk vår hjemmeside www.fyrklovern.no

 


tor. 23. sep. 2021 kl. 01:04 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

jeg viser til Deres betalingspåminnelse, uten dato.

(Se vedlegg).

Dette er det ikke jeg som har bestilt.

Det er noen jævler/nett-troll som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så det er nok det som har skjedd her også.

Jeg sender all dritten tilbake, så dette skal dere ha fått i retur.

Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noen lignende skjer igjen.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter