Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 30. juli 2008

Er Giske en sex-maskin, som tuller med alle fjortisene? (In Norwegian).

Dette...

Skrevet av Leser heller dagsavisen! 29.07.2008 kl. 23:49

..hørtes ut som en utrolig dårlig røverhistorie. Fem fjær har definitivt blitt til fem høns! Bare måten saken er lagt opp, f. eks. Prolog der dere inkluderer mailen, avslutningen med en SMS fra Giske... Det virker som om agendaen her har vært å drite ut Giske fra begynnelsen av. Trodde Dagbladjournalister flest var litt mer over på venstresiden enn dette, men jeg må si meg helt enig med Hans-Kristian Amundsen at dette virket som et bestillingsverk. Et sinnsvakt dårlig et sådan.

Ikke at jeg kjøper DB, sommerens (ikke minst hele årets) agurknyheter i denne avisen har fått begeret til å flyte over. Dette var den siste artikkelen jeg leste i Dagbladet -- inntil eventuelt dere skjerper dere litt. Ærlig talt.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Dette...

Skrevet av cons 30.07.2008 kl. 01:09

Kanskje dette er så langt Dagbladet tørr å gå.

En annen i debatten her, skrev jo at Giske var en sex-maskin som tulla med alle fjortisene.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

1

anbefalinger

Bra!

Giske er gjerne bare en liten grisegutt !!,, er han pedofil?

Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:13

Vel, å reise rundt på festivaler og tafse på småjenter kan vel alle gjøre om de vil. Men det er bare Trond Giske som lever ut dette.

Fy faen, mannen må jo etter min mening være helt pervo pedofil !!.-.....

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

2

anbefalinger

Bra!

RE: Giske er gjerne bare en liten grisegutt !!,, er han pedofil?

Skrevet av tt(jezzicca) 29.07.2008 kl. 23:15

Hvor har du tafsingen fra. Var du der ? Stoler du 100% på tabloidpressen ? Tåpelig, dustekommentar.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

1

anbefalinger

Bra!

RE: Giske er gjerne bare en liten grisegutt !!,, er han pedofil?

Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:17

Sier Trond Giske personlig,,, joda, Giske, vi vet du er opptatt av ditt eget EGO, og du forsøker å forsvare deg.

Men det var/er litt for mange tilstede når du tafser rundt på småjentene

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Giske er gjerne bare en liten grisegutt !!,, er han pedofil?

Skrevet av Jonassen 29.07.2008 kl. 23:20

ja, sorry, jeg var der, og jeg så hvordan Giske tafset seg rundt,, mannen må ha et seriøst psykologisk problem, som ikke kan la fjortisjentene være i fred.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle





http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/07/29/542124.html?commentId=2127660#comment_2127660

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter