Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 30. juli 2008

E-mail to Facebook.




Google Mail - Complaint.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Complaint.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jul 30, 2008 at 8:52 PM




To:
info@facebook.com






Hi,

 

I wanted to try to complain about a couple of things:

 

1.

 

A person on a Facebook-group, says I'm insane (the person writes this in Norwegian).

 

I wondered if it would be possible for you to remove this please:

 


'Lena wrote at 11:52pm on April 25th, 2008
Gale Erik!
Har ikke du ei egen gruppe om dette da? Du plager og trakasserer folk! Hold deg til din egen gruppe.


Her er mer info om Gale Erik http://galeribsskog.blogspot.com/'.


http://www.facebook.com/wall.php?id=12298048222&page=2&hash=5369e63f201101b0963c10dbb3e86641


 


2.


Also, another person, in the same link, says that he has contacted Facebook, and Facebook decided to


ban me from a group.



I was wondering if you could explain what you have done regarding this please, since I haven't been informed,


by you, regarding this:


 


'


Issmat wrote at 11:33am on April 27th, 2008
Dear Group Members,


Due to an overwhelming number of complaints against the postings of Erik Ribsskog, I have sent a request to Facebook and asked them to review his postings and determine, according to Facebook policies, if the postings will qualify to ban him from the group.


A number of complaints arrived directly from close friends of Martine. I explained that although I am the administrator, I do not have the ability to ban any members and will have to report the issue to Facebook.


For the meantime, I believe that Erik can no longer post in the group, but he can access and read any information that is posted on the group.'.


 


Yours sincerely,



Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter