Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. oktober 2008

E-post til Henning Holstad. (In Norwegian).




Google Mail - Forsvaret og Nord-Trøndelag fylkeskommune sløser med skattepenger, for å søke om øyet ditt osv.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Forsvaret og Nord-Trøndelag fylkeskommune sløser med skattepenger, for å søke om øyet ditt osv.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Oct 14, 2008 at 5:34 PM




To:
Henning Holstad <henning@holstad.com>






Hei,



ja det er mulig.



Fikk Pia sparken fra Tussebo forresten, eller hvorfor var det hun slutta?



(Jeg skjønner det hvis du ikke husker dette da men).



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



2008/10/14 Henning Holstad <henning@holstad.com>:

> Hei

>

> Takk for informasjon.   Det kan jo hende noen i forsvaret mener at mitt ene øye utgjør en sikkerhetsrisiko, eller at noen i Trøndelag har behov for flere enøyde politikere.  :-)

>

>

> Mvh

>

> Henning holstad

>

> ________________________________

>

> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

> Sendt: ti 14.10.2008 12:42

> Til: Henning Holstad

> Emne: Forsvaret og Nord-Trøndelag fylkeskommune sløser med skattepenger, for å søke om øyet ditt osv.

>

>

>

> Hei,

>

> jeg driver og skriver en blogg.

>

> Og jeg har noe problemer med søstra mi, så jeg har kutta ut henne.

>

> Men hun jobba for deg, tror jeg, så jeg har skrevet om henne, Pia

> Ribsskog, og typen hennes Negib.

>

> Pia jobba for deg på Tussebo Barnehage, eller noe, mener jeg at det

> het, og Negib jobba/jobber i Tiny

> Budbilservice.

>

> Men jeg har ikke noe med dem å gjøre nå, for det har skjært seg litt,

> kan man trygt si.

>

> Men jeg har skrevet om noen av problemene på blogg.

>

> Og på bloggen har jeg også et tracking-cookie program, som heter StatCounter.

>

> Og da ser jeg hva folk søker på, som havner på bloggen, når de søker på Google.

>

> Og nå i dag, så dukka det opp, at Forsvarets Regnskapsadministrasjon,

> var det vel, og Nord-Trøndelag

> Fylkeskommune, dem dreiv å søkte på Google, på ditt navn og om øye ditt.

>

> Jeg tenkte at du som er i Fremskrittspartiet, kanskje ikke liker at

> staten og fylkene skal sløse med

> skattebetalernes penger, ved å bruke tid på sånn søking, som ikke har

> med jobben deres å gjøre.

>

> Så jeg tenkte jeg kunne sende en link, siden jeg selv synes det, at

> dette er unødvendig sløsing,

> med skattebetalernes penger.

>

> Med vennlig hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

> PS.

>

> Her er den linken, til en blogg jeg har, hvor jeg har skrevet om denne

> søkingen, fra Forsvaret og

> Nord-Trøndelag fylke:

>

> http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/10/dagen-statcounter-ekstra-utgave.html

>

> No virus found in this incoming message.

> Checked by AVG - http://www.avg.com <http://www.avg.com/>

> Version: 8.0.173 / Virus Database: 270.7.6/1710 - Release Date: 14.10.2008 02:02

>

>

>








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter