Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 14. oktober 2008

Kommentar til Brown som vil ha en ny økonomisk verdensordning. (In Norwegian).

Why do voters allow themselves to be treated like idiots? We don't need a NWO or new rules for banking. None of this would have happened if people had been told the truth from the very start. What we need is a media more interested in news than advertising dollars.

Udo, Melbourne, Australia

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/politics/article4938771.ece

Hvorfor må man til Australia, for å finne noen som protesterer mot Browns New World Order-politikk?

Er det ingen i England som tørr å protestere?

I såfall, hvorfor ikke?

Er dem redd for noe mob, eller er det politiet som er som en New World Order-mob, for Brown?

Ikke vet jeg, men jeg tror noe må være galt.

Hvis man ser på Liverpool, en lørdagskveld, så er sentrum 'flooded' med politi, som har kontroll på byen, som om det skulle ha vært et krigsområde.

Selv om jeg har bodd i Liverpool i tre år, og aldri sett en slåsskamp.

Så her er det nok noe lureri, fra staten, i Storbritannia, vil jeg si.

I hvertfall virker det sånn.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Avisene hyller Gordon Brown, for å ha reddet bankene.

Men man kan se, at det er skattebetalerne, som må betale regningene i England også.

Så dette er det samme som Bush & Co., har gjort i USA, vil jeg si.

At de har laget en redningspakke.

Det som kongressen vedtok i USA, har Brown og Darling tatt på bakrommet i Storbritannia.

Noe sånt.

Men skattebetalerne, er de som betaler regningen uansett, (og hvem som stikker av med pengene, det vet ikke jeg, men det er i hvertfall vanlige folk som betaler regningen for uansvarlig bankdrift, det kan man se her):

The Government will have had to impose tax rises or spending cuts - or both.

http://www.timesonline.co.uk/tol/comment/columnists/rachel_sylvester/article4938141.ece

Så Merkel og Sarkozky og avisene, og alle mulige, synes at Brown er så flink.

Men han bare gir regningen til skattebetalerne.

Så hipp hurra, i Storbritannia, så trenger bare statsministeren å nevne Churchill, så sier alle at han er en helt, og folk skjønner ikke at dem blir lurt.

Sånn virker det for meg i hvertfall.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter