Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. oktober 2007

Message 63 - posted by johncons, 1 Hour Ago
I'm not sure how the term 'integration' is defined now a days.
But anyway, I'm from Norway, so I'm not so into how the situation is in Britain.
But, I remember, from when I was living in Norway, then one children hospital, who had pictures of the Winnie the Pooh characters, on the doors in the hospital.
They had to remove the piglet one, if I remember correctly.
And I used to work as a food-shop manager in Norway, and people, at least in Norway, bought beer all the time, so at least in Norway, I think this solution would have been a bit unpractical.
But, as I've understood, in Britain, there are areas, or even towns, where the population is mainly muslim, so then I would reckon, that the shops probably wouldn't sell that much beer and pork, so then this solution wouldn't cause so much problems.
But I guess it also might be a theoretical/principal/political way of viewing this, so I'm not sure how this subject should be viewed in those perspectives.
But for me as a Norwegian, I've noticed that the term 'troll' is being used quite often by Brits on message-boards, chat-rooms, etc.
So I was wondering if I should start a campaign against this, because in Norway trolls are creatures that are living in forest, and are huge creatures that are eating much, and robbing princesses and things like that.
So I've noticed that I don't really like this British usage of the term 'troll', so I wondering a bit on how one should go forward to ban or regulate that.
So I hope someone has some advice on how one should go forward if one wanted to ban terms like that.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter