Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 9. oktober 2007

Re: Re: Nøgenbilleder

Ditte skrev:
yoyo skrev:



/////////////////////////////////////////////////


Havde det været mig det var gået ud over, havde taxachf.det svin, underskrevet sin egen dødsdom på dén konto





du vist ikke for klog yoyo ...
det jo en mordtrudsel du kommer med der....


Uha da, for en slemmert.
Hvem tager den slags alvorligt? Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: KeldAs d. 09/10/2007 Kl. 14:30

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg

Gå til min blog



KeldAs skrev:
Ditte skrev:
yoyo skrev:



/////////////////////////////////////////////////


Havde det været mig det var gået ud over, havde taxachf.det svin, underskrevet sin egen dødsdom på dén konto





du vist ikke for klog yoyo ...
det jo en mordtrudsel du kommer med der....


Uha da, for en slemmert.
Hvem tager den slags alvorligt?



at der ikke er nogen der tager noget alvorligt ses dagligt i danmark - se bare med den datter og far der kan rende fra et mord - Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: Ditte d. 09/10/2007 Kl. 14:44

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




Musti skrev:
Johncons - hvad søren har dit seneste MARATON indlæg med dette emne at gøre?????


Nei, det var ment som en anekdote da, når vi hadde kommet inn på emne kongehuset i Norge osv.

Men jeg skal forsøke å ha det i bakhodet, at jeg skal bli flinkere å få de poster til å passe helt nøyaktig i de tråder.

Så beklager det!

Men det for eksempel tankes at noen av de studenter ved medisinsskolen, kunne tenkes å hatt et mobilkamera, eller vanlig kamera kanskje, siden dette var vel i 1996, og da kunne fort blitt litt pinlige bilder, det er nok ikke helt umulig.

Uten at jeg skal gå mer i detalj om det.

Men så skulle det vel muligens være mer i orden, med at det er linket til tema osv.

Man har vel lov å være litt kreativ når det gjelder å få de poster til å passe under de emner også, har man ikke? Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: johncons d. 09/10/2007 Kl. 15:39

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg


Antal indlæg: 2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter