Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 2. oktober 2007

Re: Re: Trenering fra myndighetene.

Er der ingen debatsider i Norske aviser?
Svar på dette indlæg Citér dette indlæg
[Ikke bedømt]


Af: ib carl d. 02/10/2007 Kl. 11:38
Tilføj til venne-listen Send privat besked
Klag over dette indlæg



ib carl skrev:
Er der ingen debatsider i Norske aviser?


Joda, det er nok.

Jeg har postet om det på to debattforum i Norge.

Men jeg har ikke klart å få noe råd.

Så men hvis det er mangelvare på plass for de nye tråder, så skal jeg se om jeg klarer å begrense med litt med den postingen.

Så beklager det.
Svar på dette indlæg Citér dette indlæg
[Ikke bedømt]


Af: johncons d. 02/10/2007 Kl. 17:08
Tilføj til venne-listen Send privat besked
Klag over dette indlæg



Forresten, grunnen til at jeg dukket opp på jeres forum nå, var at jeg tenkte jeg skulle ta med en oppdatering til.

Fordi, jeg glemte å ta med, at det også ser ut som om det er snakk om trenering/uttrekking når det gjelder en anmeldelse sent til Spesialenheten for Poltisaker.

Dette har jeg skrevet om på et norsk debattforum, men jeg tenkte jeg kanskje kunne lenke til det forum, siden dette også er snakk om trenering/uttrekking fra myndighetene.

Det gjelder forresten en anmeldelse av medarbeidere i Kripos (Kriminalpolitisentralen).

Og det er denne anmeldelse, som brukes som begrunnelse, for at ikke Kripos kunne hjelpe meg å svare på de spørsmål. (Som korrespondansen med Kripos, Norge.no og Politidirektoratet i de linker tidligere i tråden omhandler).

Så dette er vel også da forbundet med den annen trenering/uttrekking, som er forklaret mer nøyaktig tidligere i tråden.

Her er i allefall den link:

http://forum.tv2.no/forum/messageview.cfm?catid=189&threadid=37965

Jeg tenkte jeg kunne poste den alikevel, selv om jeg fikk klage fordi jeg poster på dansk forum.

Så håper det går greit!
Svar på dette indlæg Citér dette indlæg
[Ikke bedømt]


Af: johncons d. 02/10/2007 Kl. 17:23
Tilføj til venne-listen Send privat besked

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter