Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 2. oktober 2007

Trenering fra myndighetene.

Hva skal man gjøre når myndighetene, på departementsnivå (politidirektoratet i Norge), trenerer behandlingen av en politisak? Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: johncons d. 01/10/2007 Kl. 21:45

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




(Beklager, jeg glemte å nevne at det også ser ut som om et annet departement også har trenert den samme sak (det er Norge.no/forsynings og administrasjonsdepartementet).

Politidirektorater sorterer forresten under Justisdepartementet, hvis jeg har forstått det riktig.) Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: johncons d. 01/10/2007 Kl. 21:53

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




Øhh jeg er ikke helt med på hvad du skriver og hvad det er du lægger op til. Kunne du ikke lige uddybe. Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: Sugarbabe d. 01/10/2007 Kl. 22:00

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg

Gå til min blog



Hvad betyder "trenering"??? Jeg er ikke så velbevandret i norsk.. Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: Jesper Holm d. 01/10/2007 Kl. 22:07

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg

Gå til min blog



"Trenere".
Betyder det noget med, at trække i langdrag altså forsinke ??? Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: Vivi Hansen d. 01/10/2007 Kl. 22:43

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg

Gå til min blog



Det betyder at trække i langdrag.
Politiet trækker altså en sag i langdrag, som du er involveret i.
Trods ligheder er der også en del forskelle mellem dansk og norsk centraladministration, så jeg kan egentlig ikke råde dig. Er der ikke et klagenævn? Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: Jan Kristensen d. 01/10/2007 Kl. 22:51

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




Ja, jeg burde jo ha forstått at jeg måske burde ha vært litt mer nøyaktig når det gjelder den forklaring av det problem.

Så derfor skriver jeg denne oppdatering.

Her er linker til korrespondansen, for den sak der er treneret/trukket ut:


Korrespondanse med Kripos (Kriminalpolitisentralen):

http://johncons.angelfire.com/blog/index.blog/1293291/from-erik/


Korrespondanse med Norge.no (Forsynings- og Administrasjonsdepartementet):

[url]
http://johncons.angelfire.com/blog/index.blog/1293294/from-erik/[/url]


Korrespondanse med Politidirektoratet (Justisdepartementet):

http://johncons.angelfire.com/blog/index.blog/1293296/from-erik/ Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: johncons d. 02/10/2007 Kl. 08:39

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




Her er den link som ikke virket igjen:

Korrespondanse med Norge.no (Forsynings- og Administrasjonsdepartementet):

http://johncons.angelfire.com/blog/index.blog/1293294/from-erik/



Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: johncons d. 02/10/2007 Kl. 08:42

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




Sugarbabe skrev:
Øhh jeg er ikke helt med på hvad du skriver og hvad det er du lægger op til. Kunne du ikke lige uddybe.



Jo, nå har jeg oppdateret det åpningsinnlegg.

Så nå er det mer nøyaktig forklaret, med kopi av korrespodanse osv.

Så nå skulle det forhåpentligvis være mer forståelig.

Bare spørr hvis det er noe mer som trengs å forklares! Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: johncons d. 02/10/2007 Kl. 08:46

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg




Jan Kristensen skrev:
Det betyder at trække i langdrag.
Politiet trækker altså en sag i langdrag, som du er involveret i.
Trods ligheder er der også en del forskelle mellem dansk og norsk centraladministration, så jeg kan egentlig ikke råde dig. Er der ikke et klagenævn?



Jo, kanskje det er en klagenevnd ja.

Vi var inne på det samme, i en tråd på et norsk debattforum tidligere i høst.

Så jeg skal se om jeg finner den link:

http://forum.tv2.no/forum/messageview.cfm?catid=12&threadid=37536&highlight_key=y


Men det er mulig jeg presenterte det på en for dårlig måde.

Jeg er ikke så vandt til å korrespondere med politidirektoratet osv., så det hadde måske en litt for useriøs form, når jeg ser tilbage på det ja.

Det var måske litt uheldig, så jeg forsøker å presentere det på en forhåpentligvis litt mer seriøs måde nå. Svar på dette indlæg
Citér dette indlæg [Ikke bedømt]
Bedøm dette indlægElendigtDårligtGodtMeget godtFremragende Af: johncons d. 02/10/2007 Kl. 08:54

Tilføj til venne-listen
Send privat besked
Klag over dette indlæg

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter