Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 6. mars 2008

Aspirant, Rimi Nylænde. (In Norwegian).

Jeg husker første sommerferien, var det vel, som jeg ledet Rimi Nylænde aleine, mens butikksjefen Elisabeth var på sommerferie da.

Det var vel antagelig meg og Marianne som jobba da.

Det må vel ha vært sommeren 94 eller 95 eller noe, kanskje.

Og da hadde jeg holdt frukta fin hele sommeren.

Så kom Elisabeth tilbake fra ferie da.

Så stod jeg og la opp frukta osv. da.

Jeg hadde vært på fruktkurs hos Gartnerhallen på Økern, og det var ikke hverdagslig.

Så det synes jeg var artig da.

I begynnelsen der, så var det en konsulent som la opp frukta.

Men det ble slutt på det, så da måtte vi i butikken legge opp frukta da.

Og da synes jeg frukta så bra ut.

Men da sa hu Elisabeth ikke noe positivt.

Men hu tok den kurven med sitroner, som lå øverst til venstre der da.

Og den lå litt bortgjemt, og sitroner har bra holdbarhet.

Så jeg hadde ikke vært så flink til å rote oppi den kurven og snu på alle sitronene.

Men da fant hu den kurven med en gang.

Så fikk hu nesten anfall.

Tok ned kurven.

Også sa hu, nei, se på sitronene mine da.

For da var det en som var dårlig, som jeg ikke hadde sett.

Så det var jo hyggelig, jeg hadde jo stått på hele ferien.

Men sånn er det vel.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter