Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 8. mars 2008

Krig i Norge? X. (In Norwegian).

Og da jeg jobba på Rimi Langhus.

Så har dem en lompe og lefse fabrikk.

Og vel kanskje brødbakeri og.

På Langhus, eller Vevelstad da.

Og der hadde Sølvi jobba.

Så der var det vel bra produkter da antagelig.

Og dem stappa hun en sjokker inn i butikken for.

Og vi solgte dem, enda dem ikke gikk inn i kassa.

Og enda de var mye dyrere enn (Orkla) Bakers lompene og lefsene da.

Og jeg sa fra til Anne-Kathrine.

Men hun sa ikke at vi måtte ta de bort.

Så de solgte vi vel et års tid eller noe tror jeg.

Så jeg lurer på om det kan være noe galt med Bakers produktene, som er eiet av Orkla.

Jeg har jo tidligere mistenkt, at det er noe galt med kjøttet i Grandiosa Orgininal, siden den ble forbudt, var det vel, i Sverige, av næringsmiddelmyndighetene der.

Jeg har hørt i en chattekanal på nettet, at det blir puttet hjernemasse oppi de gule leverposteiboksene, til Orkla Stabburet.

Og den Gøy safta, synes jeg kan se ut som, i reklamene, som Goy saft.

Som betyr ‘hore’/ikke jøde vel, på Jiddish vel.

Så ‘hore’/ikke jøde saft.

Jeg vet ikke hva slags (rest)-produkter/råvarer, det kan være i den.

Eller hvorfor de nevnte produktene her, er så billige. (I forhold til andre varer i samme kategori i Norge).

Enda dette er alle veldig kjente merkevarer, som det brukes en formue, på å reklamere for.

Så at disse merkevarene, er billigst eller blandt de billigste i sin produktkategori.

Det synes jeg er rart.

Så jeg mistenker at de putter noe rester fra sex-slaver de har holdt innesperret (kommunist-mafia osv), og kanskje også eldre som dør, uten familie, på eldresentre osv.
Så dette vil jeg nok kanskje tro at det nok kunne være på sin plass å advare mot.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter