Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 14. mars 2008

Krig i Norge? XXXXVII. (In Norwegian).

Noe annet, som ikke er fullt så artig vel.

Og som jeg husker, fra en gang søstra mi og Christell, dreiv å prata osv.

Det var, at mens søstra mi bodde hos Haldis og fattern og Christell, og Jan, før han flytta.

Det var at en gang da, før hu flytta opp til meg i Leirfaret, like før jul 88 vel.

Og hur jo bursdag 1. juledag.

Så hu var vel sånn 17 år da, når hu flytta opp til meg der, i Leirfaret.

Men seinere.

Så husker jeg Christell og Pia, sa det, at Pia hadde hatt en abort, når hu bodde der nede i Havnehagen.

Og da hadde hu bare liggi der og blødd sa Christell.

Så hu hadde vel nesten blødd ihjel da.

Og Pia hadde visst ikke visst hva hu skulle gjøre, så hu lå visst bare der å blødde der da.

Men hvilket år det her var, det veit jeg ikke.

Og hvem som faren osv., det veit jeg heller ikke.

Men jeg gadd ikke å spørre, hva som egentlig hadde skjedd.

For dette her var vel når vi sånn 17-18-19 år, eller noe sånn vel, som vi, eller dem, prata om det her, sånn at jeg hørte det da.

Og da var det ikke sånn, at man begynte å prate å skulle vite alle detaljene om det her osv.

Så hva som egentlig hadde skjedd, det veit jeg ikke helt, skal jeg være ærlig.

Forts.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter