Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 13. juni 2008

E-post til DNB Nor, 13. juni 2008. (In Norwegian).




Google Mail - Konto i Svelvik Sparebank.










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Konto i Svelvik Sparebank.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jun 13, 2008 at 10:49 AM




To:
04800@dnbnor.no






Hei,

 

jeg ringte kundeservice hos DNB Nor, i dag, angående en konto, som jeg hadde tidligere, i Svelvik Sparebank.

 

Nå har jo Svelvik Sparebank, skiftet navn, til Sparebanken Nor, og nå DNB Nor, men jeg tenkte, at jeg kunne

jo forsøke, å se om det var mulig å finne ut av hva som har skjedd.

 

Det som skjedde, var at foreldrene mine skilte seg, på 70-tallet.

 

Så skiftet moren min, etternavn, på meg, til Ribsskog.


Så var vi på ferie hos faren min og dem, litt senere på 70-tallet.


Og da tok faren min meg med i banken, og sa at jeg skulle si, at navnet mitt, var Erik Mogan Olsen.

 

Så, på begynnelsen av 90-tallet, så fikk jeg et brev, fra Svelvikbanken, om at jeg skulle kontakte de, angående

den kontoen.


Så dro jeg dit, det var vel sommeren 1991, hvis jeg husker riktig.


Da mener jeg pratet med en dame der, med mørkt hår, det er mulig hun het Røkås, eller noe, men det skal

jeg ikke si helt sikkert.


Men da beholdt hun bare brevet, og jeg fikk ikke noe beskjed om hva som skjedde med kontoen, enda jeg mener

det var noen penger på den kontoen.


Så, nå bor jeg i utlandet, og nå har jeg tenkt litt tilbake, på ting som skjedde på 70, 80 og 90-tallet, og da begynte

jeg å tenke på denne episoden igjen, siden jeg synes den var litt underlig.


Så da tenkte jeg, at jeg kunne jo prøve å ringe Svelvikbanken, men det var jo ikke noe direkte-nummer dit, på

websidene deres, så jeg pratet med en dame på kundeservice, som sa at jeg kunne jo sende en reklamasjon,

til f.eks. denne e-post adressen.


Så det er derfor jeg sender denne e-posten nå, for jeg lurte på hva som foregikk, i forbindelse, med at jeg ikke fikk

noe beskjed om hva som skjedde med den kontoen, og pengene som var på den.


Jeg vet jeg ikke ligger så bra ann, når det gjelder saldoen, på den vanlige kontoen min hos dere, så det er vel ikke

mest på grunn av pengene, som jeg skriver denne e-posten, for det må vel balanseres, fra den andre kontoen

uansett.

 

Men jeg var litt nysgjerrig angående hva som egentlig har foregått da.


Så jeg håper det er mulig å finne ut mer om dette.

 

På forhånd takk for hjelp i såfall!

 

Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog

 








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter