Hei,
jeg ringte kundeservice hos DNB Nor, i dag, angående en konto, som jeg hadde tidligere, i Svelvik Sparebank.
Nå har jo Svelvik Sparebank, skiftet navn, til Sparebanken Nor, og nå DNB Nor, men jeg tenkte, at jeg kunne
jo forsøke, å se om det var mulig å finne ut av hva som har skjedd.
Det som skjedde, var at foreldrene mine skilte seg, på 70-tallet.
Så skiftet moren min, etternavn, på meg, til Ribsskog.
Så var vi på ferie hos faren min og dem, litt senere på 70-tallet.
Og da tok faren min meg med i banken, og sa at jeg skulle si, at navnet mitt, var Erik Mogan Olsen.
Så, på begynnelsen av 90-tallet, så fikk jeg et brev, fra Svelvikbanken, om at jeg skulle kontakte de, angående
den kontoen.
Så dro jeg dit, det var vel sommeren 1991, hvis jeg husker riktig.
Da mener jeg pratet med en dame der, med mørkt hår, det er mulig hun het Røkås, eller noe, men det skal
jeg ikke si helt sikkert.
Men da beholdt hun bare brevet, og jeg fikk ikke noe beskjed om hva som skjedde med kontoen, enda jeg mener
det var noen penger på den kontoen.
Så, nå bor jeg i utlandet, og nå har jeg tenkt litt tilbake, på ting som skjedde på 70, 80 og 90-tallet, og da begynte
jeg å tenke på denne episoden igjen, siden jeg synes den var litt underlig.
Så da tenkte jeg, at jeg kunne jo prøve å ringe Svelvikbanken, men det var jo ikke noe direkte-nummer dit, på
websidene deres, så jeg pratet med en dame på kundeservice, som sa at jeg kunne jo sende en reklamasjon,
til f.eks. denne e-post adressen.
Så det er derfor jeg sender denne e-posten nå, for jeg lurte på hva som foregikk, i forbindelse, med at jeg ikke fikk
noe beskjed om hva som skjedde med den kontoen, og pengene som var på den.
Jeg vet jeg ikke ligger så bra ann, når det gjelder saldoen, på den vanlige kontoen min hos dere, så det er vel ikke
mest på grunn av pengene, som jeg skriver denne e-posten, for det må vel balanseres, fra den andre kontoen
uansett.
Men jeg var litt nysgjerrig angående hva som egentlig har foregått da.
Så jeg håper det er mulig å finne ut mer om dette.
På forhånd takk for hjelp i såfall!
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog