Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. august 2008

E-post/purring til den svenske ambassaden i London. (In Norwegian).




Google Mail - Svensk dame i problemer i Liverpool?










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Svensk dame i problemer i Liverpool?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Aug 16, 2008 at 2:32 PM




To:
ambassaden.london@foreign.ministry.se






Hei,

 

jeg kan ikke se at jeg har mottat noe svar på denne e-posten, så jeg prøver å sende den igjen.

 

Håper dette er i orden!

 

Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Aug 8, 2008 5:02 PM
Subject: Svensk dame i problemer i Liverpool?
To: ambassaden.london@foreign.ministry.se

 

Hei,

 

jeg pleide å jobbe på Arvato Services Ltd's skandinaviske Microsoft-produktaktivering i Liverpool.

 

Det var det mye problemer, jeg kan legge ved en link.

 

Jeg hadde mistanke om at det var noe 'mob' i firma, og har kontaktet norsk og engelsk politi, og

også den norske ambassaden, i London.


Men ingen har gjort noe.

 

Jeg er litt bekymret for hva som foregikk der, og hva som foregår med de nordiske kollegaene mine

derfra.


Det var mange svenske og finske medarbeidere der, og norske og også danske da.

 

Nå i det siste, så møtte jeg en britisk dame på byen, for noen måneder siden, og da fikk jeg noen

nye opplysninger, som gjorde at jeg skjønte, at en svensk dame, som heter Emelie Wallin, og

en norsk jente, som heter Kristine Hansen, som jobbet på Arvato Services Ltd./Microsoft Scandinavian

Product Activation, var under kontroll, av en Ire, (som også snakker svensk), og som heter

Michael O'Shaughnessy, som fortalte disse nevnte jentene, hvor de skulle sitte, altså han befalte

de dette, enda han ikke jobbet som leder på kampanjen, men var en vanlig medarbeider.

 

Hun britiske jenta jeg traff på byen, fortalte meg, at hun Kristine, ikke var med familien sin,

da hun studerte i Liverpool, som jeg trodde, og da tenkte jeg mer på dette, og da husket

jeg, at han O'Shaughnessy, hadde fortalt hun svenske Emelie Wallin, hvor hun skulle sitte

osv., og vært nesten som faren hennes da, og det samme med hun norske Kristine Hansen.


Enda jeg ikke tror at hun Emelie, kjente han O'Shaughnessy, da hun begynte i jobben.

 

Men men.

 

Hun Emelie Wallin, ble forresten plutselig borte fra jobben, 'home sick', de siste en og en halv

månedene, som jeg jobbet der.


Så jeg var litt bekymret for henne, for hun er en veldig pen jente, og hun var en god kollaga,

må jeg vel si, for hun hjalp meg med alle de danske samtalene, som jeg fikk overført fra

lederne, enda svensk-språkelige egentlig ikke skulle svare danske samtaler.


Så da hun plutselig ble borte fra jobben, så mistenkte jeg at noe kunne være galt.


Jeg mistenkte at det var noe 'mob', i firma, og rapporte om dette til pressen og Arvato i

Tyskland osv., etter at en team-leader, på en annen avdeling der, hadde fulgt etter meg

hjem fra jobben.


Men ingen har gjort noe med dette, jeg har ikke klart å få noe hjelp med den saken jeg har,

angående problemene i firma, hverken av norske eller britiske myndigheter.


Da jeg meldte meg på Facebook, tidligere i år, så søkte jeg på noen av kollegaene mine

i firma, og da fant jeg hun Emelie Wallin der, og da fikk jeg telefonnummerne hennes.

 

Så jeg har prøvd å ringe henne, for å få prate med henne, om problemene i firma, og

hva som egentlig foregikk, det var også en leder, som het Ian Womald, som også

drev og kontrollerte henne, virker det som.


Så jeg har prøvd å ringe henne, for å møte henne, og prate om problemene i firma,

men det ville hun ikke.


Hun sier at hun ikke hadde det noe bra da, at hun hadde en del personlige problemer

osv., men at hun hadde det bedre nå.


Men jeg mistenker at noe kan være galt fremdeles, fordi et par ganger jeg har ringt henne,

så har hun begynt å gråte.


Nå sist når jeg ringte henne for ca. en måned siden.

 

Jeg har prøvd å ringe henne, for å møte henne, for å prate om dette, vanlig, og ikke over

telefon da, for å se om hun har det bra osv., siden jeg har mistenkt at noe er galt, men jeg

har ikke klart å få til det.

 

Og sist jeg ringte, så svarte hun ikke, og hun svarte heller ikke på tekstmelding, når jeg

spurte henne hvorfor hun gråt.


Så jeg lurer på om hun kan være under kontroll, av noe 'mob', eller noe, fremdeles.

 

Hun sa hun jobbet for Lufthansa nå, med å svare på e-poster osv., i the Cotton House, i

sentrum av Liverpool, for noen måneder siden i hvertfall, men hun har også jobbet i mange

andre firma, også i andre byer, i nærheten av Liverpool, så jeg lurer på om det er noe 'mob',

som driver å sender henne rundt.

 

Noe sånt.

 

Og for Lufthansa, så jobbet også mange av de samme nordiske damene, som jobbet for

Microsoft-aktiveringen, drevet av Arvato, i the Cunard Building.

 

Så jeg tror dette må være noe med noe 'mob', eller noe slikt, at de kontrollere disse damene da,

synes jeg det virker som.


Og jeg tror ikke alt er bra, med hun Emelie Wallin, hverken da hun jobbet på Arvato, da dukket

hun pluteslig opp gråtende i heisen, og når gråter hun på telefonen når jeg ringer, og siden

jeg har tatt dette med norske og britiske myndigheter, uten at de gjør noe, så tenkte jeg at

jeg kunne kontakte den svenske ambassaden i London, siden jeg bor i Storbritannia selv,

så regnet jeg med at det var et sted jeg kunne kontakte da.


Så håper jeg det var i orden, og jeg skal legge ved den nevnte linken.


Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog

 

PS.

 

Her er den nevnte linken, med noen møtereferater osv., fra hva som foregikk hos Aravato/Microsoft,

her i Liverpool:

 


 

 

 

 

 

 

 

 








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter