Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. august 2008

Lure-Haldis på YouTube. (In Norwegian).





Fattern sa, på telefonen i dag, at hun Haldis Brekke, ikke er Haldis Humblen, moren til Viggo.

Fattern, har vært sammen med Haldis, siden 1980, altså i snart 30 år, så han burde vite dette ganske bra.

Haldis, het Brekke, som pikenavn, men nå heter hun som sagt, Haldis Humblen.

Og hun snakker ikke så bra engelsk, som personen 'HaldisBrekke', som skriver på YouTube.

Så her er det noe lureri.

Jeg tror ikke Viggo skriver så bra engelsk heller, selv om jeg ikke kjenner han så bra.

Han bodde vel på Bergeråsen, til jeg var sånn 11 år kanskje.

Og fattern ble sammen med Haldis, da jeg var sånn 9 år.

Så jeg bodde bare på samme sted, som Viggo, i ca. 1-2 år.

Og jeg bodde ikke i samme hus.

Og Viggo var nesten aldri hjemme der, han var mest på treningsstudioet, oppe ved Berger-kafen, og trente osv.

Så jeg veit egentlig ikke hvor smart Viggo er, eller hvor flink han er i engelsk.

Så sånn er det.

Men jeg tror det kan være noe galt, pga. det før nevnte gigolo-greiene som søstra mi prata om, at Viggo bodde som en slags gigolo hos en dame i USA.

Selv om fattern sa at det var overdrevet.

Og at Viggo nå bor hos en annen dame.

Men jeg synes det er litt mye tull, så jeg tror at noe kan være galt.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter