Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. august 2008

Jeg fikk litt dilla på sangen i Viggo sin video, eller hvem det er sin. Så jeg skal se om jeg finner musikkvideoen. (In Norwegian).





PS.

Her var det mer av dem.

Jeg lurer på om det her er noe sånn Nu Metal, eller hva det het igjen, som jeg husker var populært da jeg studerte i Sunderland osv.



Nu metal
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
This article or section has multiple issues. Please help improve the article or discuss these issues on the talk page.
It needs additional references or sources for verification. Tagged since November 2007.

It may contain original research or unverifiable claims. Tagged since November 2007.


Nu metal
Stylistic origins Alternative metal
Groove metal
Funk metal
Heavy metal
Grunge
Rap metal
Hip hop
Cultural origins Early-1990s, USA
Typical instruments Vocals - Electric guitar - Bass - Turntables - Drums - Programming
Mainstream popularity Widespread through late 1990s and early 2000s.
Other topics
Bands - Family Values Tour - Projekt Revolution -Lollapalooza - Ozzfest
Nu metal (sometimes named new metal or nü metal) is a musical genre that emerged in the mid 1990s which fuses influences from grunge[1] and alternative metal with funk music, hip hop and various heavy metal genres,[2] such as Thrash metal, groove metal and Industrial metal.

Nu metal music emphasizes mood, rhythm, and texture over melody. Often, nu metal songs use rhythmic, syncopated riffs played on distorted electric guitars with strings detuned to lower pitches to create a dark and thick sound.


http://en.wikipedia.org/wiki/Nu_metal

Det er mulig at det er det.

Men jeg skjønner ikke hvorfor det heter, for det meste, 'Nu Metal', og ikke 'New Metal'.

Kanskje det er noe slags nymoderne mote, at man ikke skal bruke vanlige, eller ordentlige ord, eller noe.

Med andre ord, at noe er galt da(?)

Hva vet jeg, jeg er ikke så inne i sånn generasjon-X greier, eller hva det her er.

Mulig det er post generasjon-X.

Ikke godt å si.

Hva vet jeg.

Men litt rart synes jeg nok at det var.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter