Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. august 2008

Erik har fått noe undergrunn på den nye bloggen sin. (In Norwegian).

Er det lovløse tilstander i Norge?

Publisert 16 august, 2008 - 19:53 av johncons

in

Det er tydeligvis lovløse tilstander i Norge nå.

Politiet og myndighetene har sluttet å fungere.

De bare ignorer å hjelpe folk som blir forfulgt av noe som kalles 'mafian', osv.

Men må tydeligvis ta loven i egne hender i Norge nå.

For landet er fyllt av en jævla gjeng med quislinger i politiet og i myndighetene.

Er det sånn det er?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

in Litt forskjellig

?

av Trygve Andersen den 16 august, 2008 - 20:19

Jeg satte ikke en gang et spmt V/Bronx.. Det er bare bestikkelsene som mangler. Resten ser greit ut. Killengren klarer ikke alt heller.Trygve.

Hei Trygve.

av johncons den 16 august, 2008 - 21:00

Er det blingsing på grunn av tidlig ute med ølen i på lørdagskvelden, som er ute å går?

Er det feil blogg du har rota deg inn på?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Innstillingen.

av Trygve Andersen den 16 august, 2008 - 21:19

Innstillingen er i nerheten av en tvilling. Har ikke rukket og ta så mye ennå? Druevann ja, men ikke øl. Vi kan vel ta hverandre i hånda? Firer jeg, om du mener jeg er frekk? Det er mange her på Bloggen som er nærme hverannen, så ta det med ro. Jeg skal ikke forstyrre. Mvh. Trygve.

Hei Trygve.

av johncons den 16 august, 2008 - 21:37

Ok, jeg pleier å ta noen øl selv noen ganger, men ikke så mye conjac, eller hvordan det skrives igjen.

Jeg fikk en flaske conjac, av en kamerat av meg da, David Hjort, eller tidligere kollega i Rimi, da jeg kjørte han og dama til Gardermoen, når det ikke gikk noe buss, når de skulle til syden, han og Linn.

Så kjøpte han en eksklusiv flaske Peugot cognac, tror jeg det var, i hvertfall et bilmerke, som jeg fikk da dem kom tilbake fra syden.

Men ellers går det mest i øl, fattern pleide alltid å ha noen kasser øl stående i garasjen osv., når jeg vokste opp, så da blei jeg litt vant til det.

Så det er ikke noe sånn super-snobbing ute å går hos meg.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Erik.

av Trygve Andersen den 16 august, 2008 - 21:42

Da er vi ganske i nerheten der også. Ha kjempehelg- Trygve.

Ok,

av johncons den 16 august, 2008 - 22:05

det var hyggelig.

Lykke til med bloggen!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Min tolkning av han her rare luringen. oppdatert

av johncons den 16 august, 2008 - 23:42

Nå skal jeg tolke litt videre, den blogg-posten her, og han luringen som dukka opp.

Jeg er en vanlig kar, som har bodd i Vestfold, og i Oslo hele livet, fram til 2004.

I 2003, så fikk jeg høre at jeg var forfulgt av noe 'mafian'.

Altså noe hemmelig underverden, som det ikke står om i avisene.

Tenk det!

Avisene holder det hemmelig hva som foregår.

Og hvis man spørr politiet, hva den her 'mafian' er, så holder politi det hemmelig og.

Så som jeg ser det, så er pressen og politiet en del av underverdenen.

Og her har man bodd i Norge, hele livet.

Og hva skjer.

Joda, man skal ikke få vite hva som foregår i landet ens.

Fordi politiet har blitt for fine på det, til å være i den vanlige verdenen, neida, de skal være underverdenen de, og ikke si noe om hva som egentlig foregår.

Og hva skal man si om dette?

Og hva skal man si om han luringen, som dukka opp i komentarene?

Han begynte å prate om noe vin (druevann), og noe at han skulle ta meg i hånda, og være nærme.

Jeg tolker han, som å være noe underverden-greier, som sier jeg er homo da, fordi jeg går løs på politiet, fordi de ikke vil si hva det underverden-greiene er.

Men jeg mener, at i Norge, så skal ikke politiet lure seg ned i noe hemmelighetskremmeri, i noe underverden.

Det mistenker jeg er noe sionistiske quisling-greier, eller noe, noe New World Order-greier, og ikke noe som er landet vårts beste.

Så at disse her i denne hemmelighetsfulle NWO underverdenen, skal begynne å kalle meg indirekte homo, fordi jeg klager over at myndighetene i Norge, som skal være et åpent samfunn, hvor folk skal ha muligheten til å være opplyste om hva som foregår.

Men nei da, myndighetene skal ha noe underverden-hemmeligheter, som de holder skjult for vanlige nordmenn.

Her mener jeg noe er galt.

Og så skal de kalle meg homo på en lur måte, fordi jeg ønsker åpenhet i det norske samfunnet.

Hva faen er det som foregår.

Hvis jeg får tak i noen av de som er ansvarlig for dette, og mens jeg er på det mest sinna, som jeg blir noen ganger, når jeg tenker på det her, så ville jeg ikke vært i deres sko da, for å si det sånn.

Så får vi se hva som skjer.

Så lykke med hemmelighetskremmeriet deres, jævla sionist og New World Order-politi, og myndigheter.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog





http://debatt.sol.no/blogg/er-det-lovlose-tilstander-i-norge#comment-54876489

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter