Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 29. august 2008

Even more about the Police's general enquiery e-mail addresses.

Re: A crazy person emails the queen

by johncons on Fri Aug 29, 2008 11:33 am
Jayfive wrote:
Huh?

Are you now saying BOTH email addresses are fake? But fake in different ways?

Isnt it obvious that the email they gave you in the meeting is the right one, and the email on the letter is SUPPOSED TO BE the right one, but has a mistake in it caused by a printing error?

Have you tried to actually email them using that email address to check if its real? Try it now and see. FFS, Ill email it now if you want and see if I get a reply.

Why would they give you a fake address? You have their phone number and address so what would be the point.


To sumarise this another way:

I think that the Police shouldn't operate with more than one general enquiery e-mail address.

Simply because I think it's sloppy and unprofessional.

I don't trust organisations that operate in a sloppy and unprofessional way like this.


http://www.ush.net/board/viewtopic.php?f=4&t=229585&p=2853286#p2853286

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter