Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 29. august 2008

Mer om 'mafian' og Illuminati osv. (In Norwegian).

Sv: Trafikering av nordiske jenter til UK etc

Hei, ja jeg så ikke noe droger da.

Men jeg har også tenkt at det kan ha vært noe Illuminati-greier.

Jeg har postet noen dokumenter om problemene i firma her:

http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation

Jeg pleide å bo og jobbe i Oslo, frem til 2004.

Og da overhørte jeg, i 2003, at jeg var forfulgt, av 'mafian', på jobben min, på Rimi Bjørndal.

Jeg har prøvd å kontakte politiet og myndighetene, i Storbritannia og Norge, men de vil ikke forklare noe, om hvem denne 'mafian' er.

Og det står ingenting i avisene.

Så jeg etterlyser også åpenhet om disse problemene, som jeg så du skrev om i åpningsinnlegget.

Det virker litt for meg, som om man ikke kan stole på presse og poliiti/myndigheter lengre.

Så om de rett og slett er en del av problemet?

Sånn kan det i hvertfall virke for meg.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Av johncons (idag kl 3:49) -- Inlägget ändrat idag kl 3:51


Sv: Trafikering av nordiske jenter til UK
En viktig sak du tar upp här- är övertygad att det är exakt så...
med droger som redskap..
Av HumlAnz X (igår kl 18:19)

http://forum.aftonbladet.se/message.jspa?messageID=986009

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter