Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 29. august 2008

Mer om 'mafian', fra Aftonbladets forum.

Sv: Trafikering av nordiske jenter til UK etc

Hei,

jeg hørte folk prate på bussen, på vei til jobben.

Og jeg hørte kunder i flere aldersgrupper, prate om dette, på jobben, på Rimi, på Bjørndal, på slutten av 2003.

En dame i 50-årene, som jeg visste hvem var fra før, det var hun som anbefalte oss et nytt vaskefirma, noen år tidligere, hun sa til en annen kunde, at hun hadde hørt, at jeg 'var forfulgt av 'mafian' også'.

Jeg hørte også en pakistansk dame som jobbet der, sa at en kurdisk dame, som også jobbet der, prøvde å få tak i medarbeiderpermen, og hadde tatt telefoner hele dagen, for å prøve å finne adressen min.

Jeg hørte også folk prate, når jeg var ute i byen, i Oslo, for å gjøre ærender.

Jeg gikk på H&M, ved Stortorget, i Oslo, for å kjøpe noen nye t-skjorter osv., som jeg trengte.

Og da hørte jeg noen utenlandske ungdommer, som jeg ikke visste hvem var, sa 'han kjøper jo klær også han jo'.

At de visste hvem jeg var, og var nesten sjokkerte over at jeg kunne gjøre ting som å kjøpe klær. (mens jeg var forfulgt av mafian da).

Senere, sommeren 2004, hørte jeg voksne folk, sittende på en fortausresturant, i Oslo sentrum, ved Saga kino, si ting som, 'har de ikke fått tatt'n enda da'.

Og noen folk på et utested, på Majorstua, i Oslo, sa, 'jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å få tatt han der, han går jo samme vei hjem fra jobb hver dag'.

Etterhvert dro jeg til Sunderland, for å studere, høsten 2004.

Jeg dro tilbake til Norge, pga. forsinkelser med å få studielånet, og at mitt hjemme-universitet, Høyskolen i Oslo, brukte veldig lang tid, på å godkjenne studiet mitt, så studiene gikk i vasken.

Så bodde jeg noen måneder, på gården til onkelen min, i Larvik.

Før jeg ble forsøkt drept der, sommeren 2005.

Jeg kom såvidt unna, og dro til Liverpool, hvor jeg har bodd i tre år nå.

Jeg har kontaktet politiet i Norge (Kripos), mange ganger, og også politiet i England.

Men ingen vil fortelle meg noe, om hva som foregår, og hvem denne 'mafian', egentlig er.

Så jeg savner åpenhet om dette, fra myndighetene.

Jeg så at du skrev om 'maffian', i denne tråden, så jeg lurte på om det kunne være snakk om den samme mafian.

Men jeg er egentlig ikke fra Oslo, men fra et ganske lite sted, i Vestfold, ved Drammensfjorden.

Så jeg vet ikke så mye, om slik mafia osv.

Det forbinder jeg egentlig mest med mafia-filmer fra Chicago og Sicilia osv.

Av johncons (idag kl 15:51)

Sv: Trafikering av nordiske jenter til UK
"Og da overhørte jeg, i 2003, at jeg var forfulgt, av 'mafian', på jobben min, på Rimi Bjørndal."

Hur märkte du det Joncons? Vilken taktik använde de sig av?
Av HumlAnz X (idag kl 13:17)

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter