Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 27. oktober 2008

Dagens StatCounter IV: Noen fra Grorud søker på 'hvordan komme til furuset fra kalbakken', på Google. (In Norwegian).



http://www.google.com/search?hl=no&rls=com.microsoft%3Ano%3AIE-Address&rlz=1I7ADBF&q=hvordan%20komme%20til%20furuset%20fra%20kalbakken&btnG=S%C3%B8k&lr=

Det vet jeg, for nå pleide jo jeg, å jobbe som butikksjef, på Rimi Kalbakken osv.

Og både Kalbakken og Furuset, ligger i Groruddalen, så det er egentlig ikke så veldig vanskelig.

Hvis du kjører ut fra parkeringsplassen, ved Rimi der.

Så tar du til høyre.

Så tar du til venstre, forbi den butikken, som Monika som jobba på Rimi, og Aziza vel, pleide å jobbe i før.

Det er mulig Carolina jobba der og.

Jeg husker ikke hva den butikken heter nå, men det er mulig at Hakon (nå ICA), solgte den butikken til en annen kjede.

Så tror jeg du krysser noe jernbane-skinner, eller noe.

Hvis jeg ikke husker helt feil da.

Og da er du så godt som på Alfaset, mener jeg.

Og da kjører du bare mot Vestre Haugen, eller noe.

Det skal være skilta til Furuset derfra, mener jeg.

Du tar til venstre og kjører forbi IKEA, tror jeg.

Så skal det stå skilt til Furuset, mener jeg.

Og da havner du i en rundkjøring, ved Rimi Furuset der.

Hva heter det der igjen da.

Rimi Jerikoveien ja.

Og da er du egentlig på Furuset.

Eller i hvertfall på Lindeberg.

Og da er den rundkjøringa litt spesiellt skilta.

Den er sånn, at hvis du skal rett fram, så må du ligge i venstre felt, tror jeg det var.

Noe sånt rart.

Ja, det skal jeg ikke si helt sikkert.

Men da havner du på Strømsveien, og da er det første til venstre vel, over en bro, så er du på Furuset-senteret.

Så sånn er det.

Så får vi håpe at jeg huska veien.

Nå var jeg ganske overarbeida, da jeg jobba på Rimi Kalbakken der.

Men det hendte vel at jeg kjørte til Rimi Jerikoveien, og andre Rimi-er, for å hente noe varer osv.

For da hadde jeg fortsatt Ford Sierraen osv.

Men men.

Det var litt tull og tøys, og egentlig ikke innenfor tema for johncons-blogg det her.

Jeg får se om jeg klarer å skjerpe meg litt.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter