Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 27. oktober 2008

Jeg fant en johncons-blogg leser i London, som hadde lyst til å være med på bloggen. (In Norwegian).


Hei,



Between
Siri
Hommelsgård

and
You



 





Erik
Ribsskog



Today
at 6:02pm



jeg
har sånn tracking-program på bloggen.

Så så
jeg at navnet ditt dukket opp, for du lagrer ting som står på
bloggen min, i din dokument-mappe, så jeg.

Så da
dukket navnet ditt opp på skjermen her, siden du lagrer i en
mappe som har ditt navn.

Hvis jeg klarte å forklare
det.

Og jeg så jo også at du søkte på
navnet til faren min, 'Arne Mogan Olsen', og 'Illuminati leder', her
i går, eller når det var.

Så om du kunne
forklare meg litt om dette eventuellt.

Om hvorfor du søkte
på det.

Så hadde det vært veldig greit
gjort.

Sorry hvis jeg forstyrrer!

Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog



 





Siri
Hommelsgård



Add
as Friend



Today
at 6:34pm



Report
Message



Heisann
Erik.

Jeg syntes det er interessant å følge med
på bloggen din. Jeg forsøkte å lagre den på
laptopen slik at jeg kunne lese den offline når jeg har med meg
pc-en på tur, jeg pleier å gjøre det når jeg
finner store blogger med mye lesestoff. Hvis det ikke er i orden kan
jeg godt slette den igjen.

Jeg søkte på google
fordi jeg husket navnet på faren din (som du skrev om noen
ganger) og husket at du skrev at han trodde han var med i mafia eller
illuminati. Søkte for å se om du hadde skrevet at han
var leder eller noe. Ellers har jeg søkt på bloggen
etter innlegg jeg husket å ha lest, og synte var
interessante.
Bloggen ligger jo på nett, så jeg håper
det er greit at jeg leser den.

Håper du finner ut hva
som står på, lykke til videre.

Siri



 





Erik
Ribsskog



Today
at 6:44pm



Hei,

jeg
er litt kresen på de som får lov å lese bloggen
osv.

Men det går bra.

Du får ha lykke til
med de hundene dine, med det vanskelige navnet.

Takk for
det!

Jeg tar deg med på bloggen jeg, siden du hadde så
fin forklaring, på hvorfor du søkte osv.

Er det i
orden eller?

Hva driver du med i London forresten, hvis det er
lov å spørre?

Kjenner du hun Brantzeg, venninna
til hun norske som døde der i fjor?

Med vennlig
hilsen

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter