Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 24. november 2008

Dagens StatCounter II: Noen ved Universitetet i Oslo søker på 'ulf halvorsen erik ribsskog'. Ulf Halvorsen hvem er det? Har ikke hørt navnet før.



http://www.google.no/search?q=ulf%20halvorsen%20erik%20ribsskog&hl=no&sa=2

PS.

Kan det være han her:

Frimurer Ulf Arild Fjeld Halvorsen
Ulf Arild Fjeld Halvorsen er født i 1946, har stillingen Edb-sjef og bosted Spania

Han er medlem av Johannes-losjen Carl Johan og den høyere losjen Den Norske Store Landsloge

Halvorsen har graden X (Høyt opplyst St. Johannesloges betrodde bror, ridder av Purpurbåndet).

http://www.tv2nyhetene.no/prosjekt/frimurer/losjer/carl-johan/medlem/73274

PS 2.

Jeg prøvde å ringe nå.

Men jeg kom bare til en automatisk telefonsvarer.

'Du har kommet til Toril og Ulf.

Vi er dessverre ikke hjemme nå, osv.'.

Jeg syntes jeg hørte noe bikkje i bakgrunnen der også.

Den engelske nummeropplysningen for utlandet, er ganske bra, så de fant nummeret hans i Spania.

Som er 0034 928 15 15 55.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 3.

Det er nok sånn de frimurerne opererer.

Kanskje jeg har fått Stein Erik Hagen etter meg, f.eks., siden jeg har jobba i firmaet hans, Rimi, i 12 år, som butikksjef osv.

Også bruker de en frimurer, i Spania, til å kødde med meg.

Også samarbeider de, med alle frimurerne, som er i politiet, og som er advokater osv.

Og det er nok illuminati, dette her, siden det står, at han er:

Halvorsen har graden X (Høyt opplyst St. Johannesloges betrodde bror, ridder av Purpurbåndet).

(Se det første PS-et).

Opplyst, betyr jo det samme, som illuminere, som er ordet som Illuminati, kommer fra.

Så det er nok noen feige Illuminati-frimurere, som samarbeider, som noen feige fitter, med å kødde med rettighetene mine, omtrent overalt.

Og politi og myndigheter spiller på lag.

Så de sier at dette frimurer-greiene, er noe uskyldige greier, hvor de bruker kostymer osv.

Det er mulig det er noe bruk av diverse kostymer osv.

Det er vel for å skjule trynene dems, når dem forgriper seg på småjentene og småguttene, tenker jeg.

Noe sånt.

Men noen feige fitter er de i hvertfall.

Skal jeg ringe han feiga fitta igjen seinere, så får vi se hva han sier.

Vi får se.

PS 4.

Nå prøvde jeg å ringe han Illuminati-karen igjen.

Men nå fikk jeg bare høre en sånn spansk talemelding stemme, om at man kunne legge igjen en beskjed etter pipetonen osv.

Også 'Gracias' da.

Det var omtrent det eneste ordet jeg skjønte.

Da jeg ringte istad, så ble telefonen koblet videre da, til en norsk telefonsvarer.

Men det skjedde ikke nå.

Men jeg får prøve igjen seinere eventuelt.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter