Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 24. november 2008

Det er visst en ganske utbredt oppfatning i USA at 11. september var en 'inside job', og at jødene stod bak. (In Norwegian).

196 nesNYC Says:

November 22nd, 2008 at 12:59 pm
Most lefty leaders are Jewish and all roads point to Israel as being complicit in 9/11. Zinn is no exception. His automatic reaction is of self preservation and that of his ilk. You’d be hard pressed to find many Jews in agreement that 9/11 was an inside job because it would point squarly to them.

Tune out these idoits they will be proven wrong in the long run.

http://www.prisonplanet.com/howard-zinn-i-dont-care-if-911-was-an-inside-job.html

PS.

Jeg husker 11. september 2001.

Da jobbet jeg vel tidlig-vakt, på Rimi Langhus, mener jeg å huske.

Noe sånt.

Kjetil Furuset, var innom Rimi, og jeg hørte han prata med Christina Brynteson, var det vel, og fortalte at det var noe sinnsyke greier, som hadde skjedd i USA.

Og jeg satt på radioen, på pauserommet, i en kort pause, mens jeg delte vannmelon, var det vel.

Hvis det ikke var før på sommeren da, at jeg delte vannmelon.

Men det var radio der, i hvertfall.

Og da prata dem om Pentagon osv. da.

På veien hjem fra jobb, på toget, så sms-et jeg en jeg kjente fra irc, Thorstein Bjørnstad, fra Trondheim, og han sa også at det var noe villt, eller noe, som hadde skjedd.

Eller om det var han som sms-et meg.

Det er mulig.

Så da jeg kom hjem til leiligheten min, i W. Thr. gt., i Oslo.

Så hadde jeg parabol, på den tida her, og CNN og Sky News osv.

Og jeg hørte vel mest på CNN.

Men TV3, eller om det var TV Norge, de begynte å bare vise amerikanse nyheter, fra ABC eller CBS, eller noe sånt.

Men men.

Men jeg hørte på CCN, jeg tror det var noen timer etter angrepene, altså samme dagen, (i Norge).

At noen hadde sett to agenter fra Mossad, som stod oppå en bakketopp, i utkanten av New York, og filmet angrepene på World Trade Center.

Dette leste de opp på CNN, med jevne mellomrom, i noen timer, etter at jeg kom hjem fra jobben, i hvertfall.

Men de etterfølgende dagene, så forsvant denne nyheten fra nyhetsbildet.

Og det var jo vanskelig å få tak i hva som ble sagt, da de nevnte dette og.

For det var jo rimelig kaos, med biler igjen og igjen av flyene som kjørte inn i bygningene, og bygningene som raste sammen, og folk som kastet seg fra bygningene.

Og det var jo pentagon-angrepet, samt dette flyet som styrtet i en åker også.

Og alle flyene stod jo på bakken, i et par dager vel, etter at dette skjedde.

Så det var veldig mange nyheter.

Så dette med at Mossad filmet 11. september, forsvant vel litt, i alle de andre nyhetene.

Men jeg husker det enda nå, at dette ble sagt flere ganger, på CNN, mener jeg det var, 11. september.

Så det her lurer jeg litt på enda.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter