Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 24. november 2008

E-post til Spesialenheten, angående bekreftelse av anmeldelser. (In Norwegian).




Google Mail - Oppdatering/Fwd: Ny klage/Fwd: Vedr. bilag til selvangivelsen 2006










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Ny klage/Fwd: Vedr. bilag til selvangivelsen 2006











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Nov 24, 2008 at 2:14 PM




To:
post@spesialenheten.no






Hei,



jeg viser til telefon til sentralbordet deres i dag, hvor jeg spurte

om dere hadde mottatt mine anmeldelser,

fra 22.10 og 5.11.



Dere hadde visst bare mottatt anmeldelsen fra 22.10.



Dere sa at dere har sendt bekreftelse på anmeldt forhold, fra 22.10,

til adressen min, som er oppgitt i Norge.



Men jeg sa jo fra til Rustad, hos dere, ifjor, i forbindelse med en

klage på Kripos, at jeg har engelsk

adresse nå:



Erik Ribsskog

Flat 3

5 Leather Lane

Liverpool

GB-L2 2AE

Storbritannia



Hun damen hos dere, mente jeg måtte bytte adresse hos folkeregisteret.



Men, de skjemaene hos folkeregisteret.



På de, så må man skrive hvor lenge man skal være i utlandet.



Og det vet ikke jeg.



Det avhenger av hvor lang tid politiet bruker for å forklare meg om

hva det her 'mafian'-greiene er,

som jeg har overhørt at jeg har fått etter meg.



Så jeg bor bare midlertidig i utlandet.



Så ikke send det til han Martin Ribsskog, onkelen min, som jeg har

C/O-adresse hos.



For han er nok involvert i dette, se bare på selvangivelsen som jeg

sender dere her.



Den har han jo undertegnet med sitt navn, og han har ført opp sin

inntekt, fra Psykiatrien i

Vestfold, på min selvangivelse.



Han er jo enten kriminell, eller helt skrullete.



Så han må dere ikke sende noen fler brev til.



Få heller politiet til å hjelpe meg dere.



Så sånn er det.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2008/11/7

Subject: Oppdatering/Fwd: Ny klage/Fwd: Vedr. bilag til selvangivelsen 2006

To: post@spesialenheten.no





Hei,



nå fant jeg også kontrakten fra vikarbyrået Randstad, som viser at jeg

begynte å jobbe

her i Liverpool, i august 2005.



(Og jeg har skattet til England, fra 2005, for jeg har ikke hatt så

mye tid å kontakte skatteetaten,

i Norge, dessverre, før nå i fjor og i år.



Også siden jeg regnet med det var greit siden jeg jo betalte skatt i England).



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2008/11/7

Subject: Fwd: Ny klage/Fwd: Vedr. bilag til selvangivelsen 2006

To: post@spesialenheten.no





Hei,



jeg mottok en kopi av den aktuelle selvangivelsen, i dag.



Så jeg sender kopi av den også.



Og jeg videresender også en e-post, til skatteetaten, fra september,

hvor jeg forklarer at jeg jobbet

i England, i 2006.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2008/11/5

Subject: Ny klage/Fwd: Vedr. bilag til selvangivelsen 2006

To: post@spesialenheten.no





Hei,



jeg sender en ny klage her.



Denne gangen på politiet i Vestfold.



De skriver, i vedlagt brev, at 'De underrettes om at forholdet er

henlagt da det ikke er fremkommet

tilstrekkelige opplysninger til å indentifisere gjerningsmannen'.



Men det er jo bare tull.



De kunne jo bare kontaktet Skatt Sør.



(Se e-posten som jeg videresender dere her).



De har ikke gjort noen ting.



Det er det som er problemet her, mener jeg at må være klart.



Så her vil jeg klage på unnasluntring, eller hva det kan være, at

politiet driver med, i Tønsberg.



Bra er det i hvertfall ikke, at politiet skal være så 'idioter', eller

hva man skal kalle det.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg lurer også på hvordan Skatt Sør kan ha klart å registrere denne

selvangivelsen til onkelen min,

på meg.



Sjekker de ikke signaturer og sånn da?



Kanskje noen burde se på dette og.



Hvorfor de også oppfører seg som 'idioter'.





---------- Forwarded message ----------

From: Larsen, Toril <toril.larsen@skatteetaten.no>

Date: 2008/11/5

Subject: Vedr. bilag til selvangivelsen 2006

To: eribsskog@gmail.com





Hei



Jeg har fått overlevert din korrespondanse med Skatt Sør for

behandling. Du mener det kan være et forsøk på svindel med din

selvangivelse 2006.



Det hele beror på en feil gjort av Skatt Sør Larvik under behandlingen

av selvangivelser for 2006. Noe av grunnen til at feilen har blitt

gjort er at din selvangivelse er sendt c/o Martin Ribsskog, Løvås,

3282 Kvelde. Det er det som står registrert som din postadresse i

Folkeregisteret hos oss. Martin Ribsskog har levert din selvangivelse

underskrevet av ham med et tillegg for lønn. Dersom det ikke er riktig

at du skal ha en c/o adresse må du ta dette opp med Folkeregisteret

her. Vi har imidlertid rettet ditt skatteoppgjør for 2006. Du vil få

tilsendt et nytt, men jeg vet ikke nøyaktig når du får det. Jeg sender

deg i tillegg kopi av selvangivelsen slik at du ser hva som har

skjedd.



Hilsen



Toril Larsen



Veileder



Skatt Sør Larvik





4 attachments
scan0003.jpg
271K
scan0004.jpg
492K
scan0005.jpg
536K
scan0243.gif
77K












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter