Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 13. november 2008

Lisbeth fra Bergeråsen huska ikke det at Christell kjefta. (In Norwegian).


Heisann
Lisbeth,



Between
Lisbeth
Mikalsen

and
You



 





Erik
Ribsskog



November
12 at 11:57pm



jeg
så deg på Facebook-sida til Geir Arne, tilfeldigvis.

Men
jeg kom på noe greier, som jeg skulle ha spurt deg om.

Hvis
du husker meg som bodde i Leirfaret, jeg brukte faren min sitt
etternavn, Olsen, da jeg bodde på Berger.

Så en
gang, så var du og venninna di, som var søstra til
Lille-Oddis, tror jeg.

Dere var hjemme hos meg, i Leirfaret,
etter å ha festa i Svelvik, en 16. mai, på 80-tallet.

Og
vi hadde vært oppe hos søstra til Lille-Oddis og dem,
tror jeg det var.

Men så kom Christell og jagde deg og
søstra til Lille-Oddis.

Hva var det som skjedde da
egentlig, hvorfor var Christell så sinna på dere?


forhånd takk for svar!

Med vennlig hilsen

Erik
Ribsskog



 





Lisbeth
Mikalsen



Add
as Friend



Today
at 3:48pm



Report
Message



Beklager,
men jeg husker ikke episoden.... Du får heller spørre
Christell..:-)



 





Erik
Ribsskog



Today
at 7:54pm



Hei,

jeg
prater ikke så mye med Christell skjønner du.

Eller,
hun vil ikke prate om gamle dager.

Av en eller annen
grunn.

Kanskje hun søstra til Oddis husker det, tror du
det.

Det var jo den eneste gangen du var i leiligheten min, så
jeg tenkte du kanskje huska det, men sånn er det.

Faren
min, (jeg prater ikke så mye med han heller, for han driver med
noe telefonsjikane), sa forresten at faren din var tyskerunge, husker
jeg, på begynnelsen av 80-tallet.

Jeg er litt nygjerrig
på hva som egentlig foregikk under krigen, så jeg tenkte
kanskje du visste noe om det.

Hvem var det som klipte håret
av tyskertøsene, var det bare kommunistene, eller var det alle
norske som var med på det.

(Det var ikke meningen å
være uhøflig mot faren din, jeg husker han pleide å
høre på i vinduet, når jeg spilte Beatles på
stereoanlegget.

Men foreldra dine krangla også en gang
husker jeg, så det var mye som foregikk.

Det var en av
de sjeldne gangene jeg klipte plenen husker jeg.

Jeg var ikke
så flink til det.).

Jeg vet ikke om du har lyst til å
svare mer om det, for jeg har vel aldri kjent deg så bra, så
beklager hvis det ble veldig personlige spørsmål
e.l.

Med vennlig hilsen

Erik







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter