Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 13. november 2008

Det her er Vimsa fra quiz show. Det var litt artig at det ikke bare var nerder som hang på #quiz-show, selv om jeg ikke prata så mye med henne. (N).


Heisann,



Between
Line
Nordli

and
You



 





Erik
Ribsskog



November
8 at 1:41am



er
det Vimsa som pleide å være på
#quiz-show?

john_cons her i såfall.

Jeg
var bare innom kanalen på facebook tilfeldigvis, så jeg
tenkte jeg kunne jo prøve å sende en melding siden jeg
er irritert fremdeles, siden du pleide å slå meg på
quizzen.

Så sånn er det.

Med
vennlig hilsen

Erik Ribsskog



 





Line
Nordli



Add
as Friend



Today
at 5:29pm



Report
Message



Hei!

Ja,
det stemmer det :) Ikke verst at du husker. Herregud, det var tider.
Har du vært noe innom quiz-show i det siste? Sist jeg var innom
(2-3 år siden) var det skuffende dårlig med liv der. Tror
jeg var innom i 10 min og det ble ikke sagt et ord :) Pleide jeg å
slå deg altså? Må ha vært på de
manuelle rundene da, tror det gikk litt for fort i svingene når
jeg skulle skrive rett og allting :P

alt vel?



 





Erik
Ribsskog



Today
at 8:05pm



Hei,

ja
jeg har også vært innom #quiz-show, og det har ikke vært
noe aktivitet der, i det hele tatt.

Og jeg var innom
Facebook-gruppen, og foreslå at de kunne vel like gjerne ha en
quiz-bot oppe å kjøre, så kunne folk quizze
likegodt, hvis de ville det, for nostalgiens skyld, så og
si.

Men det var visst ikke aktuellt, og nå har jeg klart
å bli bannet fra både Facebooksiden og irc-kanalen.

Men
men.

Ja det har vært mye rart som har foregått,
jeg hørte at jeg var forfulgt av noe 'mafian' osv., i Norge,
så hva som foregår, det vet jeg ikke, men jeg har en
blogg, hvor jeg skriver om det som foregår, og har
foregått:

http://www.johncons-mirror.blogspot.com/

Hva
skulle jeg si.

Jo, jeg mener å huske at du var venninne
med hun Janniche Fjellhaug, fra Bergen og, jeg lurer på om det
kan ha vært noe tull med henne eventuellt, jeg vet hun kjente
noen kriminelle folk i Oslo osv.

Og kusina hennes var visst
hore i Oslo, husker jeg hun fortalte meg og en som heter Glenn
Hesler, på #blablabla.

Tenkte jeg burde si det.

Jeg
kjente igjen navnet ditt, fra quiz-show sin gamle webside, var det
vel.

Og jeg tror det stod der, at du var fra Skarnes.

En
tidligere kamerat av meg, må jeg vel kalle han, Magne Winnem,
han gifta seg med ei jente eller dame fra Skarnes, som het Elin, ja
hun heter vel Winnem nå da.

Men hun het sikkert noe
annet da.

Og da var jeg forlover der.

Det var selskap
på et sted som het Sanngrunn, eller noe.

Og i kirka, så
rota jeg bort en bibel, som Magne og Elin fikk av presten.


jeg måtte be kirketjeneren, om å åpne kirka
igjen.

Så gikk jeg inn i våpenhuset der, heter det
vel, for jeg trodde Magne hadde glemt igjen bibelen.

Eller
samlebok, var det kanskje.

Men jeg fant ikke den som tilhørte
dem da.

Så det var litt ergelig.

Men det som var
rarest, det var at kirketjeneren, han var en ungdom, i slutten av
tenårene, eller rundt 20 år kanskje, som gikk i en
t-skjorte, med reklame for en satanist-band, uten at jeg husker
navnet på bandet.

Men jeg syntes det var litt rart at
dem hadde en kirketjener, i Skarnes, som gikk med satanistband
t-skjorte.

Men sånn er det.

Det var hyggelig å
høre fra deg, så beklager hvis det mye rar skriving her,
men det er mye rart som foregår, så jeg tenkte jeg fikk
ta med det jeg husket, mens jeg først skrev melding.


sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter