Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 13. desember 2008

Mer om at det virker som at det er en krig mot norrøne, fra Hip-hop forumet. (In Norwegian).

johncons
Member Join Date: Aug 2008
Posts: 58



--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Originally Posted by okto
Hahahaha....hahah..hahahahhahahaha

noen må ha brukt deg som basketball når du var baby kis

Hei,

nei jeg sier det som jeg tror det er.

Jeg er egentlig en ganske jordnær kar som har tilbragt det meste av mitt voksne liv med å jobbe som leder på forskjellige Rimi-butikker i Oslo.

Så overhørte jeg i 2003 at jeg var forfulgt av noe 'mafian', og etter det så har det bare tatt av.

Jeg jobbet f.eks. i 2005 og 06 på Microsoft sin skandinaviske produktaktivering, her i Liverpool.

Og der ble norske folk behandlet som slaver, må jeg vel si.

Og norske/nordiske/blonde damer, de dukka opp gråtende overalt til stadighet, uten at de ville si hva det var.

Og Microsoft-aktiveringa, er drevet av Bertelsmann.

Bertelsmann er firmaet som produserte det meste av nazistenes propaganda i Tyskland under krigen.

Og nå, så sponser de jødiske spionorganisasjoner, har jeg lest på nettet.

Og jeg har kontaktet ca. 20 myndigheter i Norge og Storbritannia og alle bare 'kødder' med meg.

Så det er tydelig at det er noe som forsøkes dekkes over.

Så har jeg lest litt på nettet osv., om dette, og det virker som at andre verdenskrig også var et plott, fra jødene som sagt, på samme måte som 11. september.

Jeg vet ikke om du husker da Mel Gibson ble tatt for fyllekjøring, så sa han at jødene stod bak alle krigene som har blitt startet.

Det er sånn det er, de har organisasjoner som Illuminati, frimurerne, de har etterettning osv.

Det er derfor det blir sagt at jødene styrer USA, for de har hemmelige nettverk der.

Og USA styrer jo mye Norge, og har CIA og diverse.

Så det er nok sånn det henger sammen, vil jeg tippe.

Og Hitler var nok også med på det her, at han var en jødisk agent.

(Jeg vet at det ikke er så politisk korrekt å si sånne her ting, men det må da være lov å prate om sånne her ting ihvertfall.

Hvordan skulle man ellers hatt muligheten til å avsløre om det, hvis det var noe slikt som foregikk?).

Du har kanskje hørt snakk om utrykket 'den store jødiske verdenskonspirasjonen', eller 'New World Order', eller også ting som globalisering faktisk, eller plutokrati, at Norge egentlig er et plutokrati (rikmannsvelde).

Alt dette er egentlig det samme, at det er jødene som styrer verden og Norge.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


http://www.hip-hop.no/showthread.php?p=652677&posted=1#post652677

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter