Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 13. desember 2008

More from the Dagbladet-journalist's blog.

erik
desember 13, 2008 at 9:25 pm
’so I try to find out what’s going on’

NOTHING IS GOING ON. ITS ALL IN YOUR HEAD.

Theres no mafia, no illuminati, no new world order who care about you. Theres no-one using you as a ‘target guy’. And do you know why I know this? Because you’re of no importance.

Erik Ribsskog
desember 13, 2008 at 10:31 pm
Ok,

so who are you?

I know what I’ve heard with my own ears.

If I was of no importance, why would a Brit care about what a Norwegian guy did?

Erik Ribsskog


Erik Ribsskog
desember 13, 2008 at 11:02 pm
And you are complaining about that I’m sitting at home, on a Friday night.

Yes, I’m waiting for someone to tell me what’s going on, so that I’ll know how to go on with my life.

I think the problem is, that Police-officers etc., that it wouldn’t surprise me if you were, are living to much in a phoney world, so that they forget how the situation is in the real world.

But anyway, I’ve had enough of this.

This is not the place to discuss things like this, on a post about a Norwegian law on a Norwegian journalists blog.

But if someone want to discuss something with me, then they can send me an e-mail or discuss it on my blog.

Now I’m going to stop writing here, since this post is about the Norwegian law and not me.

So I don’t think it’s right of us to be writing about other topics, like me, here.

Sincerely,

Erik Ribsskog


http://astridmeland.wordpress.com/2008/12/09/for-en-h%c3%a6stkuk/#comment-659

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter