Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 13. desember 2008

More ridiculous stuff from the Dagbladet-journalist's blog.

Erik
desember 13, 2008 at 12:34 pm
Put a cork in it you gibbering nutcase.

Youve got a nerve talking about other peoples business when you stick private conversation with people up on your blog without consulting them.

And posting at 2.45am in the morning? Nothing better to do on a friday night? Oh dear

Erik Ribsskog
desember 13, 2008 at 6:59 pm
This is just ridiculus.

A Brit attacking me with personal stuff on a Norwegian blog-discussion that’s about a law in Norway.

I thought I’d ask you if you were some kind of mob.

And if it’s you who have the Swedish girl, Emelie Wallin, who dissapeared from work, from Arvato, in 2006.

But this is just riddiculus really.

My blog is my personal blog, and I can write about my personal stuff on my blog.

If someone wants to discuss something in particular then they can contact me.

But I haven’t written about any personal conversations with any Brits on my blog that I can remember at least.

My problem is that I don’t get my rights from the Government, in eighter Norway or Britain, so I try to find out what’s going on, so that’s why I write about a lot of stuff on my blog.

But again, this is not the topic here, so this is just ridiculus really, I think.

So that’s my opinion at least.

Sincerely,

Erik Ribsskog


http://astridmeland.wordpress.com/2008/12/09/for-en-h%c3%a6stkuk/#comment-656

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter