Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 5. juli 2010

Jeg sendte en anmeldelse av drapsforsøk, fra ei kone på Bergeråsen, til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse av kone på Bergeråsen, for drapsforsøk










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av kone på Bergeråsen, for drapsforsøk











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jul 5, 2010 at 7:55 PM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

da jeg var ca. 10-11 år, på begynnelsen av 80-tallet, så hadde jeg dratt inn til Svelvik, på julaften, for jeg ble rastløs av å tenke på julegaver osv.

Jeg bodde for meg selv i Hellinga 7B og seinere Leirfaret 4B.


Min far, lot meg bo alene(!), og bodde nede hos sin nye samboer, Haldis Humblen, nesten nederst i Havnehagen.

Haldis sin sønn, Jan Snoghøj, var et par, sammen med nabojenta, (ei med mørkt, krøllete hår).


De var 6-7 år eldre enn meg, (ihverfall var Jan det).

Jeg var på Kafeterian aka. Terian i Svelvik og spilte kronespill, (for det var jeg glad i, fra jeg bodde i Larvik. Mora vår lot oss alltid spille en krone, på Røde Kors-automatene, da jeg bodde i Larvik, og vi var med henne på en av kaffeteriaene der, jeg og søstra mi, for mora vår var så glad i Napoleons-kake, osv).


Men men.

Da jeg gikk ut fra Terian, så møtte jeg broren til hu dama til Jan.

Og han spurte da automatisk mora si, om jeg kunne få sitte på tilbake til Berger.


Og da kunne ikke mora nekte, men jeg skjønte det var noe.

Og jeg skulle til farmora mi, på Sand, (Rokksvoll, heter eiendommen vel, ved siden av der Jensen Møbler er nå. Det huset som er vel Berger Bil der, (gamle Strømm Trevare, vår familiebedrift), et hus som var grønt på 70-tallet og hvitt på 80-tallet for onkelen min Runar i Son, ville ha det malt hvitt, husker jeg).


Men men.

Så slapp hu Bergeråsen-kona, meg av, midt i svingen.

Så jeg kunne ikke se ordentlig, om det kom noen biler.

Så det var pga. hat mot meg, skjønner jeg nå, og tenkte jeg også delvis da.


Min fars stesønn, Jan Snoghøj, må ha løyet noe om meg.

Og så har dama hans fortalt noe dritt til mora si.

Også prøvde mora å få meg drept, ved å slippe meg av, sånn at hu håpa at jeg ble overkjørt.


For hu kjørte også sakte, før hu slapp meg av, (mener jeg å huske, ihvertfall).

Som for å 'time' overkjøringa.

Så hu vil jeg gjerne anmelde for drapsforsøk, hu mora til tenåringsdama til Jan.


Min fars stedatter Christell Humblen, viste meg, da jeg var ti år, og hu var åtte år vel.

Noe sånt.

At Jan hadde et gigant-lager, av kondomer, under senga, (fra postordre tror jeg, for jeg pleide å lese de katalogene, borte hos besteforeldrene mine på Sand).


Så kanskje Jan var sur på meg, fordi han fant ut at Christell hadde visst meg de.

Uten at jeg hadde bedt om å se dem, Christell bare dro meg inn på rommet til Jan, uten at det var noe spesielt.


Jeg var bare der fordi faren min var der.

Og jeg likte ikke i begynnelsen å gå ned til Haldis.

For jeg var litt sånn at jeg var nesten i sjokk, fordi faren min slutta å komme hjem om kvelden, da jeg var ni år.


I sjokk eller sorg kanskje, noe sånt.

Men faren min sa at det var to jenter der, på min alder.

Og det var Christell, og hennes venninne, Nina Monsen, som mer eller mindre bodde der.


Og som søstra mi, Pia Ribsskog, (som også senere flytta til 'Haldis-huset', fortalte meg i år 2000, at hadde tatt selvmord, i Ulvikveien vel, på Bergeråsen).

Så det kan ha vært noe med den kondomvisinga til Christell?


Hva vet jeg.

Dere får se om dere får tid til å etterforske.

Jeg ønsker gjerningskona tiltalt og straffet.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter