Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 5. juli 2010

Jeg sendte en ny e-post til Fylkesmannen i Oslo og Akershus, angående søknad om Fri Rettshjelp




Gmail - Søknad om hjelp til advokat










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Søknad om hjelp til advokat











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jul 5, 2010 at 12:53 AM




To:
hans-j.rosjorde@fmoa.no






Hei,

jeg glemte å skrive det jeg fant på internett, for noen få dager siden.

Min mormors svigerinne i Danmark, Unse Marie Heegaard f. Trock-Jansen.

Hun er etter Karl den Store, Valdemar Seier, Gorm, Valdemar den Store, Pippin den Lille, Gange-Rolf, en tremenning av Olav Håkonsson, fra ynglingeætten, en gresk-bysantinsk keiser, osv., osv.


Men dette har aldri noen fortalt meg.

Men kanskje det er derfor jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', i Oslo, som jeg overhørte, i 2003?

Er det derfor jeg blir tullet med av myndighetene?


Og ikke får arven min, osv?

Hva er det som foregår?

Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2010/7/5
Subject: Søknad om hjelp til advokat
To: hans-j.rosjorde@fmoa.no



Hei,

min mormor, Ingeborg Ribsskog, døde ifjor sommer.

Jeg er en av arvingene, siden min mor døde i 1999.

Men det er nå over et år siden min mormor døde, og jeg har ikke fått noen arv.


Min mormor arvet Holger baron Adeler, i 1979, (siden han var gift med hennes tante, Magna Nyholm, og de døde barnløse).

Min morfar, Johannes Ribsskog, rådmann i Hadsel, i 1985.


Og min mormor var oldebarn av Maren Gjedde, (som sa var fra en gammel dansk uradel-familie).

Og min mormor var også oldebarn av den kjente danske industriherren Anker Heegaard.


Likevel, så har jeg ikke fått noen arv.

Enda min mor skulle hatt en tredel av arven.

Og jeg skulle hatt en tredel av min mors tredel.

Og min mormor hadde masse fint innbo, dvs. malerier, tepper, empire-møbler etter baron Adeler, osv., osv.


Og jeg er ikke på talefot, med de andre arvingene, etter at jeg ble forsøkt drept av et slags jaktlag, på min onkels gård, i Kvelde, i 2005.

(Noe jeg skjønner at min onkel må ha vært med på, men politiet ikke vil etterforske).


Etter dette har jeg bodd i England.

Jeg har søkt dere om Rettshjelp tidligere, og det har jeg eskalert til deg.

Derfor sender jeg denne søknaden til deg.


Jeg har tidligere sendt til Fylkesmannen i Vestfold, om dette, men ved nærmere ettertanke, så må jeg vel heller sende dette til dere, hos FMOA, siden jeg bor i utlandet.

Håper dere kan hjelpe meg nå!


Og vennligst skriv en 'forklarings' på hvorfor du ikke svarer.

Er det korrupsjonen i Norge, som er så utbredt, som Dagbladet nett skrev igår?

Mvh.

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter