Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 5. juli 2010

Nå var jeg i banken, for husverten George, har ikke vært her for å hente leia, (som vanlig)

img149

PS.

Jeg satt bare inn 300 pund, (av 365), for jeg er jo kvart dansk.

Og min halvbror Axel, sa jo på 90-tallet, at 'dansker er Nordens jøder'.

(Noe som jeg synes at høres ut som noe han kanskje hadde tatt etter Mette Holter, stemora si, i å si(?)

Det høres vel kanskje ut som noe hu kunne ha sagt?

Uten at jeg skal si det sikkert men.

Det var bare noe jeg tenkte på nå istad.

At det med at dansker er Nordens jøder, det må ha vært noe hu Mette Holter må ha sagt.

For hu er så rappkjefta, eller syrlig, eller hva man skal kalle det.

Hu har det vel i kjeften, ihvertfall, må man vel si.

Så sånn er vel det).

Så da måtte jeg også være litt gnien, fant jeg ut.

Foran meg i køen i banken, så stod det en ung, slank dame, med langt, blondt hår.

Hun var kanskje 20 år.

Noe sånt.

Og den køen var lang, så jeg rakk å se det, at hu var vanlig/ordentlig kledd, men hadde skikkelig fett hår.

Og det sa jo Annika Horten, om Christell, på 80-tallet, at hu hadde fett hår.

At hu ikke var flink til å vaske håret sitt da.

(Annika Horten sa det til søstra mi, Pia, ovenfor postkassene til Haldis, nedafor huset til nabojenta vel, hu som Jan Snoghøj var sammen med, halvbroren til Christell).

Men det tror jeg at jeg hadde lagt merke til, isåfall.

Hvis Christell hadde hatt fett hår.

Det kan jeg ikke huske at hu har hatt.

(Men det her var liksom sånn jenteprat, det var Annika og søstra mi som prata.

Så jeg blanda meg ikke bort i det.

Men hu Annika prata som at jeg ikke var der, må man vel si.

Men jeg bare la det her på minnet da.

Jeg var jo en sånn snåling som bodde aleine i Leirfaret jeg da, (og var vel kanskje 13 år, eller noe).

Så jeg var litt nedbrutt fra det, å bo helt aleine, fra jeg var ni år da, i Hellinga 7B og Leirfaret 4B.

Uten å skjønne hvorfor jeg måtte bo aleine).

Ihvertfall ikke sånn som hu jenta som var i banken nå.

(Selv om hu kanskje hadde farga håret litt?).

Hva vet jeg.

Så her mistenker jeg 'urent trav', fra Annika Horten, når det gjaldt sverting av Christell, min fars stedatter, (i hans nye familie. For jeg bodde jo aleine, et annet sted på Bergeråsen, nedre felt, nemlig i Leirfaret 4B).

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på, når jeg så hu unge dama i køen, med fett hår.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det jeg tenker nå, er at Jan må ha fått hu nabojenta, til å skylde på meg.

Jan var i slutten av tenårene, og hu jenta var 2-3 år yngre kanskje.

Så har Jan fått hu nabojenta, til å si til mora si, at det var jeg som brukte henne som hore.

(Enda jeg ikke fikk hår på tissen, eller hadde sex, før jeg ble 17-18 år.

Altså mange år seinere).

Og jeg var ikke i tenårene engang, da dette startet.

Sånn tror jeg det må ha vært nå.

For jeg husker at mora til hu 'hore-nabojenta', var så hatsk mot meg, må man vel kalle det.

En julaften, eller lille julaften, var jeg i Svelvik.

(For jula, og julegavene, gjorde meg rastløs).

Så møtte jeg broren til hu 'nabo-hora' til Jan, i Svelvik.

Og han sa at jeg kunne sitte på med de, tilbake til Berger.

Og da skulle jeg til farmora mi.

Og da slapp hu nabodama til Jan og Haldis og Christell og faren min, av meg, midt i svingen, på riksvegen.

(Eller ihvertfall på enden av svingen, sånn at jeg ikke kunne se så langt, mot Svelvik, om det kom biler.

Og ikke så langt mot Berger heller vel, for det var midt i en slakk sving da.

Og bilene fra Berger, de var i feltet lengst fra meg.

Så det her var jo helt livsfarlig).

Så jeg klarte nesten ikke å se, om det kom biler, (når jeg skulle krysse vegen, for å komme meg over til huset til farmora mi, på Sand).

Så det var jo livsfarlig.

Så jeg må nesten si at hu prøvde å drepe meg.

Og få meg overkjørt.

Så hu må ha hata meg, enda jeg aldri hadde prata med henne.

Jeg bodde jo i Larvik til jeg var ni år, så jeg kjente ikke folka på Bergeråsen så bra, iforhold til mange andre.

Jeg var liksom en nykommer der.

For de fleste hadde flytta inn der, da byggefeltet var nytt, på begynnelsen av 70-tallet.

Så har kanskje Annika også fått det for seg, at jeg hadde brukt hu 5-6 år eldre nabojenta, til 'Haldis-huset', som hore?

Var det derfor Annika klagde på meg, bare jeg klødde meg litt i nesa, i bilen til Haldis?

Også skulle dem liksom straffe meg, ved at dem tok Christell, og har brukt henne som hore, seinere?

Også har politiet skyldt alt på meg, og nektet å gi meg mine rettigheter.

Enda jeg ikke hadde noe med hore-brukinga, av nabo-jenta dems, eller Christell å gjøre.

Jeg har aldri bodd i Havnehagen, og var der bare innimellom, for å prøve å skjønne hvorfor jeg måtte bo aleine.

Også har politiet sagt, at han 'nabohora til Jan'-brukeren der, han får ikke sine rettigheter.

Så har de vært som noe mafia og noe undergrunn da.

Og driver å ødelegger ryktet til landet, ved å nekte ærlige og ordentlige folk, som meg, sine rettigheter.

Fascismen lever i beste velgående innenfor politiet, og andre steder, i Norge, det skjønner man.

Og innavlen tror jeg også lever bra, for det politiet vi har i Norge, de er det nok veldig enkle for de kriminelle å lure, virker det som.

Og så skal de være moralister og dommere da, på toppen av det her da.

Som en kristen, (og innavla), versjon av Judge Dredd.

Da ender det på den måten her.

Det skjønner man.

Så sånn er nok det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Jan hadde forresten en kjempesvær samling med kondomer under senga.

På det rommet i 'Haldis-huset', som søstra mi fikk etter han.

Det var en sånn gigantsamling med kondomer, fra postordre, eller noe.

Som jeg husker at Christell viste meg en gang.

Da jeg var sånn 10 år vel, og hu sånn 8 år.

Det også bare la jeg på minnet.

Men det var kondomer han brukte når han peisa på hu nabojenta da, i den senga.

(Jeg mener å huske at de holdt på, med sånn 'peising' da, en gang eller to, da jeg var på besøk der, siden faren min var der).

Jeg hadde også et klistremerke, på døra, hvor det stod, 'jeg er en vidiot'.

Et Se og Hør-klistremerke.

(Noe som kan ha vært mobbing av meg, siden jeg så mye video.

For faren min kjøpte video til meg, som niåring vel.

I 1980.

Og det var før det var vanlig å ha video.

Og den kosta vel 8-9.000, som var mye penger, i 1980.

Det var en japansk Akai-video, såvidt jeg husker.

Og Jan hadde vel ikke video, så det klistremerket var nok mynta på meg, som ofte satt hjemme aleine, og så på Donald Duck fra julaften, eller Melodi Grand Prix, (eller noe annet), for n-te gang, hjemme aleine, enten i Hellinga 7B, eller Leirfaret 4B.

Også digga han Falco, med sangen 'Der kommisar'.

Som han spilte for meg, (og også kammeratene sine, Frank og dem vel, da dem var der).

Så Jan er kanskje i Illuminati, siden den sangen er på tysk, og illuminati opprinnelig er fra Bayern?

Han hadde også masse skilt eller flasker, som het 'gammel dansk', en snaps vel.

Nesten som Jägermaister vel.

For faren var dansk.

Og Shu-bi-dua plater hadde han også mange av.

Jeg husker også at faren min og Jan prata om sex.

Da Jan fortsatt var i tenårene.

De prata som likeverdige nesten.

Faren min var vel ikke som noen far for Jan.

Jan hadde selvstendighet osv. vel.

Jan sa til faren min, at han syntes det som ble sagt på nyhetene, at det skulle komme en p-pille for men, var bra.

For han hata at det ble så mye søl i senga fra sæden, sa han.

Noe sånt.

Det var noe forbanna søl, sa han.

Så sånn var det.

Så Jan, han hadde masse sex, med hu litt yngre nabojenta, med mørkt, krøllete hår vel, på gutterommet sitt, i 'Haldis-huset', i Havnehagen.

Nok med Haldis sin velsignelse.

Når Christell visste at han hadde masse kondomer under senga, så visste vel Haldis hva som foregikk også, tror jeg.

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 4.

Jeg tror de bytta på romma ganske ofte, i det 'Haldis-huset', så det er mulig jeg blander hvilket rom Jan hadde.

For det var to soverom, som var vegg i vegg, som var nesten helt like.

Som søstra mi og Christell hadde vært sitt av, utover på 80-tallet.

Men før Jan flytta ut, så delte søstra mi og Christell, på å ha det største soverommet, og delte en dobbeltseng vel.

Og før det, så hadde faren min og Haldis soverommet med dobbeltseng.

Og hvilket rom Christell hadde da, det husker jeg ikke.

Men det var et av de to som var nesten like da.

Men hvordan de gjorde det, da Viggo også bodde der.

Det husker jeg ikke helt.

Men det er mulig at Christell da sov inne hos mora si(?)

For det soverommet hadde en utgangsdør også.

Det er vel veldig spesielt.

At man har en utgangsdør, fra soverommet, til hagen/terrassen.

Så det er mulig at de hadde bygd om en bod, eller noe sånn da, for å få et større soverom?

Jeg husker dessverre ikke helt hvordan det var der, da Viggo bodde der.

Kanskje han og Jan delte et av de minste soverommene.

Det er mulig.

Jeg skal ikke si det helt sikkert.

Det er kanskje ikke min business heller.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter