Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 6. mai 2013

Mer fra Facebook









Ser at det er så mange som gjerne og ofte mimrer om butikker på Halsen. Syns det er på sin plass å minne dere alle om å BRUKE de butikkene som faktisk er igjen her på Halsen. Sånn at vi har en butikk i nærmiljøet nå vi trenger'n! Tenker da særlig på Alviniussen.En unik butikk som det ikke finnes mange av :-) Og vi har jo flere: Både John Hansen,Viola,Meny,Klippekroken,Berit's hudpleie og Shell. BRUK DEM!!! :-)
Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · for ca. en time siden





  • 12 personer liker dette.







  • Sølvi Helleren Larsen Sigrid og jeg er faste kunder hos Alviniussen vi Han har jo ALT og har gode priser også






  • Erik Ribsskog Artig å høre at Shell fortsatt er der.

    De hadde godt potetgull.

    (Vanlig Maarud potetgull med paprika osv.
    ...Vis mer






  • Elin Lysnes Bjerkholt Gudbedre....Reine biografi'n det der







  • Erik Ribsskog Hehe,

    ja, jeg har vært arbeidsledig, i England, i noen år.

    Så jeg har drevet og skrevet memoarer og sånt.

    Så jeg har hatt tid til å tenkte, på hva som hendte, den tida jeg bodde, i Norge, da.

    Han Morten, (fra Byskauen), hadde det vært artig å finne på Facebook, kanskje.

    Han var på min alder, (og jeg er født i 1970).

    Du vet ikke tilfeldgivis hvem det er?

    Det var også en kiosk, på Oterøya, (husker jeg), eller ihvertfall ikke langt unna.

    Hvor vi kjøpte kroneis en gang, på 70-tallet, husker jeg.

    Mora mi hadde en venninne, som bodde like ved Oterøya, og vi kjørte og kjøpte is da, etter å ha besøkt henne.

    I en liten kiosk/bod, ved et hyttefelt, (eller noe sånt), tror jeg at det var.

    Mvh.


    Erik Ribsskog









    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter